Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er av merke Supersport, er TUV godkjente (papirer medfølger) og de er selvfølgelig aldri montert. Bud ønskes!

De er kjøpt for å passe på min 316 89 mod, men regner med de passer på alt av E30'er, men av hensyn til vekt og slikt er det vel helst til de med rekke firer.. Gjør meg oppmerksom på det dersom dette er feil :)

Fargen er rød. Orker ikke ta noen bilder da en fjær er en fjær, og ingen høns. Skulle noen ønske bilder så si fra så skal jeg ta bilder av de :P

Skrevet

Ingen her som har lyst på fornuftig senk?

Prisen er diskuterbar, men det er splitter nytt så orker ikke gi det bort heller.

Skrevet

hehe, 600kr er ikke aktuelt. Jeg har ingen økonomiske problemer som sier "selg selg" så da prøver jeg heller lengre før jeg gir de fra meg ;)

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Baah, løp og kjøp. Tar plass, og fadern er ikke glad i ting som tar plass (untatt ting som tilhører han da:P )

• 4 months later...
Skrevet

Selges for 1000inkl frakt! Fortsatt kliss nytt og med godkjenning. Skal ha ny bil så nå er økonomien plutselig ett tema...

Bud ønskes ivertfall! Fin senking for vinterbruk ;)

Skrevet

sjekk i godkjennings pairene om de er godkjent for 318is e30. hvis det, så er jeg intr. skal bygge om til is. å da trenger jeg dokumentasjon på mye

Skrevet

Skal si fra, men tipper det kan være mest lønnsomt å selge alt i ett. Siden dem er helt nye og med godkjenning etc... Du får kjøpe alle og selge de du får til overs ;)

Skrevet

kan gi dg 800kr inkl frakt! får lønning 1.oktober, så du må bare sende etter det om du selger for 800...

jeg senka bilen min med 40/40, den ble lav i fronten, mn nesten bare høyere enn original bak :shock:

jeg hadde av fjørene bak og skulle kappe dem, men de er jo innringet i topp og bunn, så det lar seg visst ikke gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...