Sevenord Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 De er av merke Supersport, er TUV godkjente (papirer medfølger) og de er selvfølgelig aldri montert. Bud ønskes! De er kjøpt for å passe på min 316 89 mod, men regner med de passer på alt av E30'er, men av hensyn til vekt og slikt er det vel helst til de med rekke firer.. Gjør meg oppmerksom på det dersom dette er feil Fargen er rød. Orker ikke ta noen bilder da en fjær er en fjær, og ingen høns. Skulle noen ønske bilder så si fra så skal jeg ta bilder av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Prisen jeg tenker meg er 1000,- +- . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Ingen her som har lyst på fornuftig senk? Prisen er diskuterbar, men det er splitter nytt så orker ikke gi det bort heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316i/318i Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Ingen her som har lyst på fornuftig senk?Prisen er diskuterbar, men det er splitter nytt så orker ikke gi det bort heller. byr 600,- + evt frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 hehe, 600kr er ikke aktuelt. Jeg har ingen økonomiske problemer som sier "selg selg" så da prøver jeg heller lengre før jeg gir de fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316i/318i Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 sorry, sku vær 800,-+ evt frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 da snakker vi samme språk Om ingen byr høyere innen i morgen kveld så er de dine for 800 + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Fortsatt ikke solgt...... Er jo på tide å senke nå som sommeren er rett rundt svingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Baah, løp og kjøp. Tar plass, og fadern er ikke glad i ting som tar plass (untatt ting som tilhører han da:P ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Selges for 1000inkl frakt! Fortsatt kliss nytt og med godkjenning. Skal ha ny bil så nå er økonomien plutselig ett tema... Bud ønskes ivertfall! Fin senking for vinterbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 sjekk i godkjennings pairene om de er godkjent for 318is e30. hvis det, så er jeg intr. skal bygge om til is. å da trenger jeg dokumentasjon på mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Dette skal jeg sjekke neste gang jeg er hjemme, tipper du skal få svar iløpet av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 sei ifra du om du skal selge dem individuellt. for jeg er sykt innteresert i å kjøpe bakfjørene av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Skal si fra, men tipper det kan være mest lønnsomt å selge alt i ett. Siden dem er helt nye og med godkjenning etc... Du får kjøpe alle og selge de du får til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 kan gi dg 800kr inkl frakt! får lønning 1.oktober, så du må bare sende etter det om du selger for 800... jeg senka bilen min med 40/40, den ble lav i fronten, mn nesten bare høyere enn original bak jeg hadde av fjørene bak og skulle kappe dem, men de er jo innringet i topp og bunn, så det lar seg visst ikke gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå