Gå til innhold

Vårmønstring bmwccn

Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

jeg kommer også om ikke bilen er inne til lakking.. Ble utsatt for hærverk for en tid tilbake og har riper på førerdøra,taket,bagasjeluka og fra baksjerm på passasjersiden til midt på døra. ikke særlig vakkert,men lar vel ikke dette stoppe meg for å ikke ta med bilen og komme å se.

Det finns folk som e så greie med bilene til andre på Lillehammer også ja.

sorry for OT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ble sjekket noe medlemskort i fjor. Trilla inn på plassen og ble vist hvor vi skulle stå. Ikke noe mer enn det såvidt jeg kan huske. Det var MYE biler i fjor, og det er vel årsaken til at det er flyttet til Tryvann i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. det koster ikke noe å komme på vårmønstringa

2. du må ikke være medlem, men det forventes at du er medlem

Det er ikke inngangspenger på vårmønstinga, men vi har ikke diskutert dette med medlemmer vs ikke-medlemmer. Det er oss i BMWCCN avd. Øst som arrangerer dette, og siden jeg er styremedlem der så skal jeg sjekke det opp. Avgjørelsen på dette punktet er ikke tatt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. det koster ikke noe å komme på vårmønstringa

2. du må ikke være medlem, men det forventes at du er medlem

Det er ikke inngangspenger på vårmønstinga, men vi har ikke diskutert dette med medlemmer vs ikke-medlemmer. Det er oss i BMWCCN avd. Øst som arrangerer dette, og siden jeg er styremedlem der så skal jeg sjekke det opp. Avgjørelsen på dette punktet er ikke tatt enda.

Tror ikke dette er noe stort problem, tviler på folk som ikke er medlem gidder komme med BMWen sin å stille den ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...