Kjetil Sømme Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Tror vi ga opp telinga på 300+ i fjor. Tipper rett under 400 biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg kommer også om ikke bilen er inne til lakking.. Ble utsatt for hærverk for en tid tilbake og har riper på førerdøra,taket,bagasjeluka og fra baksjerm på passasjersiden til midt på døra. ikke særlig vakkert,men lar vel ikke dette stoppe meg for å ikke ta med bilen og komme å se. Det finns folk som e så greie med bilene til andre på Lillehammer også ja. sorry for OT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 huff ja.. sto parkert på feil plass til feil tid en lørdagsnatt. to tre biler som fikk gjennomgå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg skal ihvertfall på vårmønstringa. Har ikke vært med på det siden treffet var på Ingierstrand, tror det var i 1998 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Tror ikke det ble sjekket noe medlemskort i fjor. Trilla inn på plassen og ble vist hvor vi skulle stå. Ikke noe mer enn det såvidt jeg kan huske. Det var MYE biler i fjor, og det er vel årsaken til at det er flyttet til Tryvann i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 1. det koster ikke noe å komme på vårmønstringa 2. du må ikke være medlem, men det forventes at du er medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 det blir nok en tur på meg også, og forhåpentligvis i en ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 1. det koster ikke noe å komme på vårmønstringa2. du må ikke være medlem, men det forventes at du er medlem Det er ikke inngangspenger på vårmønstinga, men vi har ikke diskutert dette med medlemmer vs ikke-medlemmer. Det er oss i BMWCCN avd. Øst som arrangerer dette, og siden jeg er styremedlem der så skal jeg sjekke det opp. Avgjørelsen på dette punktet er ikke tatt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg skal dit. Dette treffet er jo et av mange høydepunkt i løpet sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 1. det koster ikke noe å komme på vårmønstringa2. du må ikke være medlem, men det forventes at du er medlem Det er ikke inngangspenger på vårmønstinga, men vi har ikke diskutert dette med medlemmer vs ikke-medlemmer. Det er oss i BMWCCN avd. Øst som arrangerer dette, og siden jeg er styremedlem der så skal jeg sjekke det opp. Avgjørelsen på dette punktet er ikke tatt enda. Tror ikke dette er noe stort problem, tviler på folk som ikke er medlem gidder komme med BMWen sin å stille den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå