ØyvindB Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Jeg er også fornøyd med denne, å på jobb, så bruker vi bare meguiars. Ta turen innom Billakk og verktøy (på toppen av lurahammeren) de forhandler meguiars. Bra tips at de selger disse produktene der! da kan jeg jo traske bort med barnevogna i morgen ! forresten, er denne bra Tommy Leather Cleaner and Conditioner - Renser skånsomt og fornyer hud og skinninteriør. Gir interiøret det opprinnelige utseende og smidighet tilbake. Inneholder naturlige oljer som bevarer skinnet naturlig og mykt. Innhold: 414 ml eller skal jeg gå for noe annet?
Tommy Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Ja den er bra den Øyvind, men selv sverger jeg til Autoglym sin LEATHER CARE CREAM, den lukter t o m som nytt skinn, å er nokså tynn, å trekker fort inn.
sindre21 Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 sindre21: nxt? hva er det? og hva syns du om den kombinasjonen jeg foreslo i mitt forrige innlegg? altså å bytte ut steg nr 2 og evt. droppe steg 3? nxt er en polish du får som henter pram dybden i lakk blir blank som faen vi legger den på showbilen vi tar.du har den på helt til slutt det siste du tar på.er ikke så bra holdbarhet på den men skal du på treff og sånn hadde jeg brukt den,vet ikke om den har kommet ut på markedet vi fikk den i fjor sommer de hadde den i bilen sist gang meguairs var på jobben for og levere varer
steffen_sandnes Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Skrevet Mars 30, 2006 sindre21: ok, det hørtes kult ut å prøve hva sier du om det andre spm. mitt da? altså bytte ut steg 2 og evt. droppe steg 3?
sindre21 Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 Tror jeg skal sette bort hele dritten jeg, men er vel ikke "best" den poleringen til 600.- liksom Det er vel ikke polishen som koster mest om du setter bort bilen. Arbeidstimer blir nok vesentlig dyrere enn kjemikaliene. kjemi koster en del det også.teflon koster fra 3300 til 5500.og da er ikke forarbeid og arbeidstimer lagt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå