turbo_fever Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Hva skal til for att det blir mulig og kjøre uten lmm'en på en 318i m40?? Har sett att de skal monteres map sensor og en luft temperatumåler? Noe annet som trengs? Er en E30 turbo Vet det ikke nå problem med datasprut, men har jo ikke det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Datasprut som gjelder-evt bygge om til annet sprut fra merker med turbo orginalt som bruker map.... volvo-saab etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Det sies at innspruten fra Sierra cosworth er en suksess hvis du skal bygge om til annen sprut, jeg har aldri gjort det, men det er endel "eksperter" på slikt i Skien som jeg stoler på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 du må vel uansett bytte sprut. så det må jo være bedre å bytte til haltec eller noe sånt istedenfor cossiestyring? aner ikke jeg, men man får vel ikke mappa en cossiestyring slik man vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Nei da må du nok bruke alt fra Cossie-dyser og komponenter etc. Kjører du med af måler da så går det sikkert med justering +- på bensintrykk så sant det ikke er bank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 koster ikke mye for et megasquirt spryt heller da.. jeg betalte 4000,- for det jeg har. og det er bare å koble opp på de komponentene du har og det er innebygd map i hjernen. mest sannsynlig så er det eneste du må skalffe en luft temp. måler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå