Gå til innhold

victor`s E30 prosjekt


knopfler
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en E30 325i som er litt under oppbygging sånn av og til. tar litt etter hvert da jeg ikke har plass og må låne det hver gang jeg skal gjøre noe. det er mye som skal gjøres med bilen. var en del bulker osv når jeg kjøpte bilen for snart 1 år siden av en bekjent av meg. det som er gjort med bilen siden jeg kjøpte den er: retter opp karosseri+lakk , senket,sota vindu, montert stereo,byggd om og trekt opp koffert,tv,navigasjon, støpt ny midtkonsoll, chippet,overhalt topp, byggd ny eksos, byggd om til short shift++ mye som jeg ikke husker.

det som enda skal gjøres er støpe nytt i koffert rom. støpe dash bord, støpe ny midtkonsoll og dørpanel, røske ut motor. plukke den fra hverandre forr montering av 324 td veiv,320 råder. sveise topp. bygge turbo.power flex foringer, justerbart senke sett og styling og så lakkeres. og sikkert masse mere. finish kommer helt til slutt. da det er noe jeg ikke bryr meg om midt under bygging.

(disse bildene er fra i fjord sommer/høst)

Nylig innkjøpt

05052005001.jpg

Sota litt vindu++

18052005.jpg

Valsing av hjulbuer

bmwhjulbuebygging.jpg

Sparklet og rettet

23092005.jpg

Bilen er nå lakkert i samme farge og gjort mere med, men har ikke bilder akkurat nå. flere bilder kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, dette ser da bra ut dette.. tør jeg spørre hvilken styling du ha tenkt deg?? tror den fargen kombinert med "nyfronten 88+) og en infinityleppe ville gjort susen :D:D

Jeg har et turbosett til M20 motoren hvis du er interisert (PM)

Lykke til med Bimmeren da :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dette ser da bra ut dette.. tør jeg spørre hvilken styling du ha tenkt deg?? tror den fargen kombinert med "nyfronten 88+) og en infinityleppe ville gjort susen :D:D

Jeg har et turbosett til M20 motoren hvis du er interisert (PM)

Lykke til med Bimmeren da :!:

er usikker på styling. tror m-tech 2 ville ta seg bra ut. men har også lyst på lumma eller no sånnt. har veldig lyst å lakke bilen svart med masse klarlakk :) men ting endrer seg fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta turen til en hogger ellerno, så finner du nok en grei frontplate hvertfall. Kanskje noen på forumet har. Men er det Brock B1 8,5x17 foran og bak eller?

ja det er brock b1.. skulle fått byttet til 10*17 bak med noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldi rå e30..kva er farge koden på dina:)

Takker. den er litt mere ombyggd nå enn når di bildene ble tatt. husker ikke fargekoden nå, men hvist du vil så kan jeg finne den fram. og nå er jeg i fohandlinger om komplett styling til bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tøft dette:D

Minner meg om mitt første prosjekt. Det var en 86mod 325i, men jeg ga det opp :'(

artig att du synes det. jeg gir aldri opp.. ting er ikke umulig når det gjelder en bil, bruker bare å ta litt lengere tid :) mitt motto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja!

Her var du i gang vettu! :P

Men hvorfor lakkerte du ikke hele bilen når du først måtte lakkere så mye?

Det ville jeg gjort.. Men jeg er ikke deg, og du er ikke meg, og det er heller ikke min bil, så du gjør jo selvfølgelig som du selv vil, men hadde vært bedre å hellakkere den når du først var i gang :wink:

Ble i allefall blank og fin! :)

Ligner mer og mer på en bil nå! Ikke det at det ikke allerede er en bil, men det er enda potensiale for å gjøre SÅÅÅÅÅÅ utolig mye mer med den bilen der! :P

Og ett pluss er jo at den er 2-dørs også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...