Gå til innhold

victor`s E30 prosjekt


knopfler
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meget pent.. har du komt noke lenger no?

blir veldig bra de der..kunne tenkt emg brock b1 felgene dine å fronten..

hvilken front har du?

Joda er kommet lengere. har holdt på å støype om kofferten men ble heftet pgav været. ble for kaldt og for mye regn. ellers så har jeg også fjernet lister rundt hele bilen. sviest og sparklet. bilder kommer.

det er en seidl front. felgene er kanskje til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakker nettingen i fronten svart, speilene i samme farge som bilen, få tak i e36 m3 sideskjørt og avr bakfanger med sort netting, og til slutt

BEHOLD den fargen, Cirius blue.

Nydeleg og dessverre sjelden farge på E-30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakker nettingen i fronten svart, speilene i samme farge som bilen, få tak i e36 m3 sideskjørt og avr bakfanger med sort netting, og til slutt

BEHOLD den fargen, Cirius blue.

Nydeleg og dessverre sjelden farge på E-30.

speilene blir alkkert når jeg gidder å blande lakk i sprøyta :) nye side skjørt er tilpasset fra rieger e34. kanskje man lakker nettingen også ja :) og er litt usikker på hvordan bakfanger jeg skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

da har jeg gjort masse siden sist jeg var hær inne... nå holder jeg på å sveise rust i dørken. montert nye inpro angel eyes,side skjørt fra e34 + masse snacks:) nye baklys, grøftelys og bakrute senker er også bestillt... også bestilte jeg nå nylig nye turbo groove skiver til hele bilen.. bilder kommer :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

det som er gjort er, skiftet bakskjermer/fram skjermer,nye foringer,lakkert under hele bilen,demontert motor,lakkert for/bak stilling,sveist rust om mye mer. det som blir gjort nå er montering av bil og motor + jeg bygger turbo og gromm stereo + nytt intereiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...