Crazy racing Skrevet Mai 10, 2006 Skrevet Mai 10, 2006 meget pent.. har du komt noke lenger no? blir veldig bra de der..kunne tenkt emg brock b1 felgene dine å fronten.. hvilken front har du?
knopfler Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 meget pent.. har du komt noke lenger no?blir veldig bra de der..kunne tenkt emg brock b1 felgene dine å fronten.. hvilken front har du? Joda er kommet lengere. har holdt på å støype om kofferten men ble heftet pgav været. ble for kaldt og for mye regn. ellers så har jeg også fjernet lister rundt hele bilen. sviest og sparklet. bilder kommer. det er en seidl front. felgene er kanskje til salgs.
knopfler Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Fargen heter vel cirius blue.Meget pen farge.. husker ikke hva fargen heter. var usikker på om jeg skulle beholde fargen eller skiffte.
knopfler Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Her er noen bilder fra jeg har holdt på. Også ett fra jeg hadde montert fronten og lyktene
Viko Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Lakker nettingen i fronten svart, speilene i samme farge som bilen, få tak i e36 m3 sideskjørt og avr bakfanger med sort netting, og til slutt BEHOLD den fargen, Cirius blue. Nydeleg og dessverre sjelden farge på E-30.
knopfler Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Lakker nettingen i fronten svart, speilene i samme farge som bilen, få tak i e36 m3 sideskjørt og avr bakfanger med sort netting, og til sluttBEHOLD den fargen, Cirius blue. Nydeleg og dessverre sjelden farge på E-30. speilene blir alkkert når jeg gidder å blande lakk i sprøyta nye side skjørt er tilpasset fra rieger e34. kanskje man lakker nettingen også ja og er litt usikker på hvordan bakfanger jeg skal ha
knopfler Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 da har jeg gjort masse siden sist jeg var hær inne... nå holder jeg på å sveise rust i dørken. montert nye inpro angel eyes,side skjørt fra e34 + masse snacks:) nye baklys, grøftelys og bakrute senker er også bestillt... også bestilte jeg nå nylig nye turbo groove skiver til hele bilen.. bilder kommer
BMW_Racing Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 BEHOLD den fargen, Cirius blue. Nydeleg og dessverre sjelden farge på E-30. Det så ut som den fargen jeg har. Og den hetter Cosmosblau met. Sikker på at det ikke er den farge då ?
BMW_Racing Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 BEHOLD den fargen, Cirius blue. Nydeleg og dessverre sjelden farge på E-30. Det så ut som den fargen jeg har. Og den hetter Cosmosblau met. Sikker på at det ikke er den farge då ?
knopfler Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Skrevet Juli 8, 2006 husker ikke helt... noe i den duren hvertfall. det er 2 farger som er nesten helt lik... en med litt mere sølv i er den andre.
knopfler Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 Da har tråden ligget død en stund. har gjort masse med bilen. den er demontert og blitt lakkert. slenger opp noen bilder.
knopfler Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 det som er gjort er, skiftet bakskjermer/fram skjermer,nye foringer,lakkert under hele bilen,demontert motor,lakkert for/bak stilling,sveist rust om mye mer. det som blir gjort nå er montering av bil og motor + jeg bygger turbo og gromm stereo + nytt intereiør.
Bakken44 Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Hvilken dim og innpress er det du har på brock felgene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå