haavardbj Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Ja, da gikk det som det ikke skulle skje. Var på veg til skolen i dag tidlig, det var blitt bra glatt etter morgentimenes snøfall. Jeg kom bak en varebil, og pluttselig ser jeg den er langt over på venstre side og bremselys. Sammtidig som jeg ser det kommer en bil i mot (var vel en ca 350m unna) Så jeg tenkte jeg ikke skulle blande meg inn i hans skling. Så jeg kaster meg mot venstre side, for der er det grussplass/parkering (se på bildene) men så pluttselig merker jeg att varebilen er jo ikke på gli. Han er jo på veg til å ta en U-sving, uten å gi så mye som ett blink (han mente han hadde blinket. men att hans blinklys var dekket til av masse slaps og snø) Dere kan jo selv tenke dere hvordan det gikk. Å resultatet kan dere studere på bildene. Så nå blir det vel delebil. Bare å si i fra hvis noen skulle trenge noe, jeg har jo mer enn nok å ta av. Surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Ja, skikkelig surt når sånt skjer! Jeg kondolerer så masse! Hvor i landet befinner bilen seg? hvilken farge på interiøret? tilstand på interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 hvem får skylda egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 Bilen befinner seg på Ål i Hallingdal. Er svart/gråttfarge på soffa og stoler. Innteriøret er fint. Med unntak av slitemerker på førerstol. Sånne typiske slitemerker etter ræva.. (så der er det hull) men resten er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Surt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 er vel slik at lyktene skal være rene når man kjører? ekke det strenge regler på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 er vel slik at lyktene skal være rene når man kjører? ekke det strenge regler på sånt? Syns du lyktene mine er skitne? Syns de er mere knust jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 hvem får skylda egentlig? Vet ikke enda.. Men magefølelsen sier delt skyld. Men vi får vente og se. Blir det fører A sin skyld (den andre bilen i dette tilfellet) så får jo jeg igjenn verdien av bilen. Men må bare la forsikringsselskapene krangle. Og så ser vi hva det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 han tenkte vel heller mer på lyktene til varebilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 off kjipern. jeg havna selv i grøfta en tur idag. kom litt for fort i en sving. men brista bare litt av m3 frontfangeren. surt men. man lærer av alle feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 hehe..tenkte på lyktene til varebilen ja..når han sa at lyktene var tildekket av snø og slaps.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 hehe..tenkte på lyktene til varebilen ja..når han sa at lyktene var tildekket av snø og slaps.. ja.. hehe. ja, det er hans feil det, man har annsvar for og fikse det selv. Men jeg så han bremset, så tror kanskje han juger litt når han sier han blinka. for hadde nok sett det også.. men men.. sånn kan det gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 Eg føler så grådig med deg.... Hadde meg en smell i vinter eg og... møkka snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå