Gå til innhold

Bilkræsj


haavardbj
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da gikk det som det ikke skulle skje.

Var på veg til skolen i dag tidlig, det var blitt bra glatt etter morgentimenes snøfall. Jeg kom bak en varebil, og pluttselig ser jeg den er langt over på venstre side og bremselys.

Sammtidig som jeg ser det kommer en bil i mot (var vel en ca 350m unna) Så jeg tenkte jeg ikke skulle blande meg inn i hans skling. Så jeg kaster meg mot venstre side, for der er det grussplass/parkering (se på bildene) men så pluttselig merker jeg att varebilen er jo ikke på gli.

Han er jo på veg til å ta en U-sving, uten å gi så mye som ett blink (han mente han hadde blinket. men att hans blinklys var dekket til av masse slaps og snø)

Dere kan jo selv tenke dere hvordan det gikk. Å resultatet kan dere studere på bildene.

Så nå blir det vel delebil. Bare å si i fra hvis noen skulle trenge noe, jeg har jo mer enn nok å ta av.

Surt!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvem får skylda egentlig

?

Vet ikke enda.. Men magefølelsen sier delt skyld. Men vi får vente og se. Blir det fører A sin skyld (den andre bilen i dette tilfellet) så får jo jeg igjenn verdien av bilen. Men må bare la forsikringsselskapene krangle. Og så ser vi hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..tenkte på lyktene til varebilen ja..når han sa at lyktene var tildekket av snø og slaps..

ja.. hehe. ja, det er hans feil det, man har annsvar for og fikse det selv. Men jeg så han bremset, så tror kanskje han juger litt når han sier han blinka. for hadde nok sett det også.. men men.. sånn kan det gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...