mr_bmw Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 dere skjønner igår så vil ikke brytern på sjåfør siden funke.så tok jeg ut brytern og titta i den.da så jeg at d lå noe inne i den som kom i veien.da brukte jeg skru trekker for å ta ut det som lå i velen plutselig begynte d å ryke fra brytern og lyse gikk på begge bryterne.og nå vil ingen av brytere funke.for verken ikke opp eller ned vindue.har sett på sikringer men ingen av sikringene var ryki.så nå trenger jeg hjelp hva kan det være og hvor mye vil det koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Når du brukte skrutrekkar for å ta vekk det som var i vegen, kobla du frå ledningane først? Høyrest ut som du har kortslutta f.eks lysdioden som skal gi lys inni der, då vil det nok bli røykutvikling. Men eigentleg bør nok sikringen gå før dette skjer...så er du heilt sikker på at ingen av sikringane er kaputt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 nei boble ikke ifra før jeg brukte skrutrekker.har sett på alle sikringene ja.kan selve brytern gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Kortslutta du (lagde kontakt) mellom ledningane på brytaren, med skrutrekkaren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 ja det ble noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Høres ut som en korstsluttning en plass ja, men er å anbefale alltid å koble fra Batteriet i bilen før du begynner med noe elektrisitet, ellers så kan det ble slik vis du engang får støt Er ingen expert, men kanskje du brente en ledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 ok takk for alle svar.leverte bilen på verksted idag.men noen andre som tror hva det kan være bare skriv.vet ikke hvor mye de tar på verskted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå