Sir_Hood Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Hei hei igjen til alle dere på forumet! Har egentlig savna dette forumet litt men har hatt så utrolig mye jobbing og skole og alt det der... så har vel ikke vært her på ett par mnd (skammer meg) + at jeg endelig har fått satt på stylinga da! (på tide!!!) Kommer flere bilder etterhvert men dette er hva som er gjort: Komplett Lumma cl1 kit Hella hvite (vanlige tåkelys) engle øynene til FK M3 vinge stod det når jeg bestilte men *kremt* noe sånt anyway funka i hvert fall =) m3 speil M-tech lister og det var vel det hele! fattig og blid på samme tid... =) Så kommer dommen da... (hjelp!!) Original politiet skal klage så skal resten be meg om å lakkere grillen på front fangeren svart? Hva synes dere? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ser pen ut den. Ikke begeistret for verken frontfanger eller hovedlykter uten at jeg er med i orginalpolitiet - det passer bare ikke med resten av bilen. Men det er kanskje greit at noen velger noe annet enn m-tech, er jo så vanskelig å finne igjen e36'en sin på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 er ikke så mie å si.. annet en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Synest det var ein fin bil eg... Ville lakkert nettinga svart ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 syns det var fint med nettingen slik den var jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 den fronten er lekker den. men skulle nok hatt svart netting ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 pen bil, blir den rå nok til å komme inn i mnd bil på bimmers eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ikke favorittstylingen.. men jeg liker nok den bedre når du får på felgene.. ossen du har? pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Pen ja, men som noen andre nevnte ville nok sort netting blitt best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Velkommen tilbake . BMW'n din var veldig flott den, ikke lakk netting eller nyrer svart. Men det er kanskje greit at noen velger noe annet enn m-tech, er jo så vanskelig å finne igjen e36'en sin på treff! Dette er jeg bare så enig i, utrolig mange E36 med M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 pen bil, blir den rå nok til å komme inn i mnd bil på bimmers eller. Hører jeg utfordring?? hehe er fortsatt en god del igjen! =) neste prosjektet er vel skinn i bilen sikkelige sport skinn, svart... ellers så blir vel prosjektet etter det å fikse stereo (ikke noe sinnsvake saker bare noe som funker litt bedre enn vanlig hehe) så blir det eksos hehe og etter det (nå kommer mange til å se dumt på meg) Turbo på en iS-bil (men det blir en stund til, fattig student) hehe Btw sommerfelgene er 17" BBS felger =P (mulig det blir 18" BBS men det blir ikke før neste sommer eller noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå