Gå til innhold

Tilbake på forumet =P Første bildet av styla bilen =)

Sir_Hood
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei igjen til alle dere på forumet! :D Har egentlig savna dette forumet litt men har hatt så utrolig mye jobbing og skole og alt det der... så har vel ikke vært her på ett par mnd (skammer meg)

+ at jeg endelig har fått satt på stylinga da! (på tide!!!)

318is.jpg

Kommer flere bilder etterhvert men dette er hva som er gjort:

Komplett Lumma cl1 kit

Hella hvite (vanlige tåkelys)

engle øynene til FK

M3 vinge stod det når jeg bestilte men *kremt* noe sånt anyway funka i hvert fall =)

m3 speil

M-tech lister

og det var vel det hele! fattig og blid på samme tid... =)

Så kommer dommen da... (hjelp!!) Original politiet skal klage :P så skal resten be meg om å lakkere grillen på front fangeren svart?

Hva synes dere? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser pen ut den. Ikke begeistret for verken frontfanger eller hovedlykter uten at jeg er med i orginalpolitiet - det passer bare ikke med resten av bilen. Men det er kanskje greit at noen velger noe annet enn m-tech, er jo så vanskelig å finne igjen e36'en sin på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :lol: . BMW'n din var veldig flott den, ikke lakk netting eller nyrer svart.

Men det er kanskje greit at noen velger noe annet enn m-tech, er jo så vanskelig å finne igjen e36'en sin på treff!

Dette er jeg bare så enig i, utrolig mange E36 med M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil, blir den rå nok til å komme inn i mnd bil på bimmers eller.

Hører jeg utfordring?? :D hehe er fortsatt en god del igjen! =) neste prosjektet er vel skinn i bilen sikkelige sport skinn, svart... ellers så blir vel prosjektet etter det å fikse stereo (ikke noe sinnsvake saker bare noe som funker litt bedre enn vanlig hehe) så blir det eksos hehe og etter det (nå kommer mange til å se dumt på meg) :D Turbo :shock: på en iS-bil :P (men det blir en stund til, fattig student) hehe

Btw sommerfelgene er 17" BBS felger =P (mulig det blir 18" BBS men det blir ikke før neste sommer eller noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...