Lien Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg monterte FK lyktene i dag og jeg er litt usikker på om jeg skal bruke de blinklysene som fulgte med eller bare bruke de originale hvite.. Bildene som er lagt ut er før lyktene har blitt justert riktig, men det er i hvertfall en pekepinn.. Har selv tenkt at jeg skal bruke de originale hvite men har brukt de klare med sort bakgrunn et par dager nå og de er meget pene egentlig selv om det blir noe kontraster fra fargen på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 hm.... de hvite. Liker ikke den "chrome dotten" på de klare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 oj oj...vanskelig.... sett mange ganger på begge og hvis jeg må ta ett valg på sparket......de øverste. kanskje uventa fra en som liker orange blinkers legge ut bilder av hele fronten,med en av hver? ser ut som du har en sinnsykt blank bil ihvertfall,og det er berømmelsesverdig på denne tiden av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja jeg må bare berømme Diamant poleringsmiddel for den kvaliteten de leverer! Polishen sitter fortsatt etter et halvt år med salt, og det må jeg si er bra! Når det gjelder blinklysene så har jeg satt på begge fra FK i dag så jeg kan ta et nytt bilde i morgen med hele fronten så dere ser helheten i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 likte beste de blanke, men likte ikke den ingsen inni de..... Dremel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 de øverste.. klare blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 syns de blanke var finest, glir best inn med hovedlyktene. Men som komentert av andre allerede, denne chrome dotten i midten kunne gjerne vært anneledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja jeg må bare berømme Diamant poleringsmiddel for den kvaliteten de leverer! hvor fikk du tak i dette? 6mnd og fortsatt så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 synes de klarglass lyktene så mye kulere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Sliter litt med å velge selv. Står mellom krystall sort og klarglass sort med chrome dings inni Vetta søren hva jeg skal velge.... Jeg har forøvrig chrome lykter å sette på uten den kuppelen inni, kun pæra, men siden den er gul må jeg enten bytte til sølvpærer eller lakke. Jeg liker kontraster, så kan godt hende de kommer på. Så har et lite dilemma om hva jeg skal velge. Når deg gjelder dine syns jeg valget var like vanskelig. Var den første chrome? Så ikke helt det i mørket. Må nesten få dagslys bilder for å bestemme meg. Litt artig å se dette siden vi har samme farge på bilen og samme type lykter. Får litt gratishjelp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 De nederste. Du får jo slike som du har, bare at de er litt mørkere... Det tror jeg hadde blitt veldig fint på din bil. Biltema har jo noen hvite lykter, men de er kanskje like de som du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Hva koster forresten de lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 helt blanke ville jeg tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 De blanke leder litt, men det er ikke så lett og bestemme seg uten et bedre bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 de hvite og sot de litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå