Diesel power Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Her er en type jeg ikke har sett før ihvertfall http://www.metacafe.com/watch/96716/wheel_images/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 KULT! (tenk 19" bmw-logoer i mørket! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Har sett de før på messer i USA... men whats the point... Mikke mus på felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ikke min stil Litt for mye jalla for meg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 "nei ditta sleit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Passer bare i Las Vegas de felgene der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe tenk om noen "hækker" seg inn på felga dine å lager stygge tegninger... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 hehe tenk om noen "hækker" seg inn på felga dine å lager stygge tegninger... hehehe He He, Auda logo f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... ht=#202312 Jeg vant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 hehe tenk om noen "hækker" seg inn på felga dine å lager stygge tegninger... hehehe He He, Auda logo f.eks Siden det er trådløs forbindelse til felgene, skulle jo det være ganske lett igrun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Det er de felgene som er grise dyre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 uff og uff sier jeg bare.. Greit nok at de er keene på skjermer i bilen altså, men å lage felgene om til skjermer blir for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hehe.. får iallefall oppmerksomhet. Poenget er vel at folk som kjører ved siden av deg skal se felgene dine. Her i Norge er det ikke akkurat så mange muligheter for å briefe med dette, da det stort sett er en fil i hver retning på en humpete bondevei. Med mindre du bor i en større by da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå