Gunnar Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Dette var flott R Andersen! Litt vanskelig å se på bildene, men jeg synes interiørfargen ser skikkelig flott ut! Kan man spørre om kmstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Dette var flott R Andersen! Litt vanskelig å se på bildene, men jeg synes interiørfargen ser skikkelig flott ut!Kan man spørre om kmstand? Gunnar da... Det står jo i første beskrivelsen. 79Tkm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Sowwi.. Høres ut som et samleobjekt dette her. Jeg er nesten imponert over at herr Andersen tør å bruke den på Ring-kjøring, men det er definitivt slik det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Sowwi.. Høres ut som et samleobjekt dette her. Jeg er nesten imponert over at herr Andersen tør å bruke den på Ring-kjøring, men det er definitivt slik det skal være. Det er jo slik bruk M3 er laget for, så jeg er helt enig i hans planlagte bruksområde. Det derimot E30 M3 ikke bør bli brukt til er pendling og lignende kjedelig kjøring. Min brukes kun til til/fra bane og banekjøring pluss noen inspirerende runder i nærområdet når det først er godvær, sommer og helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Sowwi.. Høres ut som et samleobjekt dette her. Jeg er nesten imponert over at herr Andersen tør å bruke den på Ring-kjøring, men det er definitivt slik det skal være. Gunnar da, nå får du se å følge med! bilen skal være en søndags-/godværsbil, men siden mitt andre prosjekt tar tid og en sliten -95 1,8 passat ikke er så int å bruke på ett førerkurs, så får det bli den nye bilen. tror nok den overlever det. hvis du skal på vårmønstringen, så får du ta en titt på den da. skal få tatt noen bilder når skilter og vårværet kommer, så skal jeg legge dem ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå