Morty999 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 de fleste statoil st har også spyleveske pumpee.
Hansh Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Å? Var på Statoil jeg så det i Sverige, men ikke sett det i Norge enda. Kanskje det bare er på Østlandet?
Morty999 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 hehe, det er mulig, er hvertfall på mange stasjoner her.
wicky124 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Hvorfor i all verden er det ikke en egen spak/bryter til lyktespylerene bare..? Ja ja, mest lættis egentlig. finnes på mercedes:)
Hansh Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Har dette på Carinaen og, men resultatet er vel at man ikke vasker ofte nok, spesielt ikke med xenon, til at lysene lyser som de skal. Tror egen knapp var vanlig på eldre biler.
Trotto Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Hva er deres erfaringer med lyktespylere og saltsørpa som kastes opp i fronten? Jeg finner liten hjelp i påbud om lyktespylere på Xenonlys når det likevel ligger igjen et lag med skitt som spylerene ikke klarer å ta. Må innom en bensinstasjon å dra en runde med kost og gummiskrape ofte for at det skal bli bra jeg.
Bjørn 320 Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Hvorfor i all verden er det ikke en egen spak/bryter til lyktespylerene bare..? Ja ja, mest lættis egentlig. finnes på mercedes:) Er på dei aller fleste bilar det...er vel sikkert kun BMW som er hi-tech nok til å ha automatisk spyling av lyktene
csharp Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Jaja, jeg fikk i hverfall nappet ut sikring 51 for et par dager siden, og dermed ble det slutt på uønsket panservask Deilig!
Kjell Z3 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ikke glem at ved å endre kjørestilen litt kan man spare mye spylervæske i mange tilfeller, og da sparer man samtidig bensin også. HOLD AVSTAND til bilen foran. Jeg er av og til passasjer med en som kliner seg opp i rumpa på han foran, dermed blir det ujevn kjøring og han spyler og spyler og spyler og spyler...... Irriterende å sitte på med slike, men det finnes mange av de, kanskje noen av dere også?
wicky124 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Hvorfor i all verden er det ikke en egen spak/bryter til lyktespylerene bare..? Ja ja, mest lættis egentlig. finnes på mercedes:) Er på dei aller fleste bilar det...er vel sikkert kun BMW som er hi-tech nok til å ha automatisk spyling av lyktene så hightech at nesten ingen liker systemet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå