Gå til innhold

E46 bruker SINNSYKT mye spylerveske. Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har dette på Carinaen og, men resultatet er vel at man ikke vasker ofte nok, spesielt ikke med xenon, til at lysene lyser som de skal. Tror egen knapp var vanlig på eldre biler.

Skrevet

Hva er deres erfaringer med lyktespylere og saltsørpa som kastes opp i fronten? Jeg finner liten hjelp i påbud om lyktespylere på Xenonlys når det likevel ligger igjen et lag med skitt som spylerene ikke klarer å ta. Må innom en bensinstasjon å dra en runde med kost og gummiskrape ofte for at det skal bli bra jeg.

Skrevet
Hvorfor i all verden er det ikke en egen spak/bryter til lyktespylerene bare..? Ja ja, mest lættis egentlig.

finnes på mercedes:)

Er på dei aller fleste bilar det...er vel sikkert kun BMW som er hi-tech nok til å ha automatisk spyling av lyktene ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke glem at ved å endre kjørestilen litt kan man spare mye spylervæske i mange tilfeller, og da sparer man samtidig bensin også. HOLD AVSTAND til bilen foran. Jeg er av og til passasjer med en som kliner seg opp i rumpa på han foran, dermed blir det ujevn kjøring og han spyler og spyler og spyler og spyler...... Irriterende å sitte på med slike, men det finnes mange av de, kanskje noen av dere også?

Skrevet
Hvorfor i all verden er det ikke en egen spak/bryter til lyktespylerene bare..? Ja ja, mest lættis egentlig.

finnes på mercedes:)

Er på dei aller fleste bilar det...er vel sikkert kun BMW som er hi-tech nok til å ha automatisk spyling av lyktene ;)

så hightech at nesten ingen liker systemet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...