jarli Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Takk for alle svar fadåren da og altså Jarl! vil du sella bilen te meg elle? Hehe:) Eg har faktisk vurdert å sella an, men di e jo kje verdt nogge lenger Se eg beholde an sjøl..Se får eg heller bygga om te 540i i 2007 ein gong (importert i 1997 serdu) Absolut en meget pen E34... få på kromnyrer så blir den enda finere... Takk skal du ha! Kromnyrer hadde sikkert vært fint slik bilen er nå, men når de sorte lyktene kommer på føler jeg at det kræsjer litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Når er disse bildene tatt, jeg ser ikke no snø....... Tok dem i dag (eller igår blir det vel ) Vi har hatt et herlig vær idag..Cruisa hjem fra skolen i solskinn og 12grader, med takluka oppe..Fikk litt "vårfeeling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 laaagt om til sommerdekk ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Når er disse bildene tatt, jeg ser ikke no snø....... her på vestlandet driver vi ikke med noe særs med snø sommer hjul hele året her uten om den uka det er litt slapps men på den andre siden så blåser det og regner vannrett her hele året he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 flott e34 det der Likte den fargen utrolig godt,hva heter den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 flott e34 det der Likte den fargen utrolig godt,hva heter den??Top secret Neida..Det er en bmw individual farge..Velvet blue metallic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 flott e34 det der Likte den fargen utrolig godt,hva heter den??Top secret Neida..Det er en bmw individual farge..Velvet blue metallic.. Hadde det ikke vært for at jeg alt har kjøpt lakk til min skulle jeg jammen vurdert din farge flott bil jarli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Her er noen bilder fra dagens "vårpuss" Sorte blinklys blir forresten kjøpt inn når jeg er fullt bestemt på å beholde de sorte frontlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Eg har etpar skjørter i garasjen te deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 fin bil du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Strøøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Takk takk! Eg har etpar skjørter i garasjen te deg Hei! takk for tilbudet, men jeg har ferdig lakkerte m5skjørter i kjelleren:) Jeg må bare få skiftet noen jekkfester som ikke er 100% og litt tectylering før jeg setter dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Herlig bil. Deilig farge. Kas dimensjon e felgane. kor mykje senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter86 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Strøøken e34! Denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå