Bjørn 320 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Bare bra at de ikke finner alle feil spør du meg. ihvertfall hvis det bare er sånn små dritt feil som igrunn ikke har noe med sikkerheten å gjøre. MEN... når de begynner å finne feil som faktisk ikke fins, da har de gått litt over grensa ja. På EU-kontroll er det vel berre det som har med sikkerheit å gjere som skal sjekkast? Eller er eg heilt vekk no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det er riktig det. Alt har med sikkerhet for bilføreren og medtrafikkanter på EU kontroll. Men det er jo forskjell på ting. En parklyspære er ikke like farlig som defekte bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 he he ja slik kan det gå. mange gode godkjenninger i norges land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 en kompis var på Snap Drive med golfen ifjor og fikk den lista servert. tok den med til NAF og sparte godt over 10k på det.. kjipt at det er så mange kåbbåier i bil-bransjen SnapDrive er f*** meg de verste blodsugerene som finnes! De fikk meg på kroken en gang da jeg var ung&intetanende....aldri mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 SnapDrive er f*** meg de verste blodsugerene som finnes! De fikk meg på kroken en gang da jeg var ung&intetanende....aldri mer!! 320ia'n min gikk gjennom helt feilfri hos SnapDrive på første forsøk.. så alle er nok ikke like ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Bare bra at de ikke finner alle feil spør du meg. ihvertfall hvis det bare er sånn små dritt feil som igrunn ikke har noe med sikkerheten å gjøre. MEN... når de begynner å finne feil som faktisk ikke fins, da har de gått litt over grensa ja. På EU-kontroll er det vel berre det som har med sikkerheit å gjere som skal sjekkast? Eller er eg heilt vekk no? joda. Men hvor utrygt det er å ha lykter uten CE merking, senkesett uten tuv papirer, mer enn 0,5% soting på siderutene, for stor rulleomkrets på felgene og gåent skilt lys er jo et annet spørsmål...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 SnapDrive er f*** meg de verste blodsugerene som finnes! De fikk meg på kroken en gang da jeg var ung&intetanende....aldri mer!! 320ia'n min gikk gjennom helt feilfri hos SnapDrive på første forsøk.. så alle er nok ikke like ille.. Fint for deg Jeg var hos de i Asker den gangen, det er helt sikkert forskjell fra sted til sted som med så mye annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 har bare skifta olje hos snap drive og fikk da alt for mye olje på motoren og vinduet og døra de glemte også å skru igjen oljefilterbeholderen som resulterte i grisete motor. apropo periodiske kontrollen jeg tok på torsdag: fikk tre anmerkninger som var 1 bremsebelegg for tynne bak 2 nærlys-feil innstilling 3 retningslys pære defekt. de fikset dette uten og spørre og det er greit (bremseklossene+skifte kom på 630+moms). men at jeg må betale for etterkontroll synes jeg er rart. de tar eu-kontroll,reparerer selv de feilene de finner og så må de ta etterkontroll? justering av lys koster 250kr- hva er det som koster iom det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Er det noen her som veit hva kriteriene er for riktig justerte lys? Veit at de må være i lik høyde og slik men er det ikke en regel som sier noe med at lyset skal gå x antall cm. oppover en vegg når bilen står x antall meter unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå