skywalk3r Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =11&tot=16 Sitter å tenkt på bmw cab og hvorfor ikke spytt i litt til når man vil unne seg noe "godt" Men så i realiteten så er det er det en 1995 som er ombygd...er den verdt all de kronene? noen som kan si noe om det? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Sier ikke annet enn JEG SKAL HA MEG EN SÅNN EN VAKKER DAG. Men 51000km??? Det er jo en kjøremaskin for f...!!! Skal ikke støve ned den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Er det ikke noe fryktelig galt med panseret på den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Gamle bilder det der. Spør om han har noen nye før du gjør noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Er det ikke noe fryktelig galt med panseret på den bilen? Ser faktisk ut som heile greia er skeivt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 jepp, er dessverre det, den har vert smelt i fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 ...og det så ut til kun å være Radio/kassett (ikke CD i front). Er det en CD-veksler i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 ...og det så ut til kun å være Radio/kassett (ikke CD i front). Er det en CD-veksler i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Skal ikke uttale meg om cab'n i denne tråden er et godt kjøp. Men jeg kjenner litt til selger. Han er en godt voksen mann som har meget god greie på BMW, og selger kvalitets biler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 joda...bilen så kanll fin ut den..men tenker på pris jeg...og er det ikke sjenerelt mindre verdt når de er ombygd? eller har jeg misforstått.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg syntest at ombygde biler har en mindre verdi en orginale, samme hvor seriøst det er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Biler som er ombygd er vel ikkje verdt so mykje. Er jo ikkje orginal ramme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hva verdien er kommer helt an på hva en kjøper vil gi for den. En meget pen skikkelig pent ombygd m3 mener jeg er verdt minst like mye som en shabby original en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 jeg mener også at en ombygd bil er litt mindre verdt en en orginal bil, men hvis bilen er godkjent og alt er seriøst gjort så burde den vere verdt opp imot det den orginale biln er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 hva med en råsjans på 250;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå