Tweety bimma Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Heisan,trenger en frontfanger til e34 jeg,skader osv er ingen problem... men bør ikke være så langt unna meg,i vestfold traktene eller no Hvis noen har de dekslene i front fangern så trenger jeg det oxo Takker å bukker for respons(haster litt ettersom bilen ska lakkes til uka så trenger det litt fort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 har en liggende i Bergen... men finnest vel billig på en høgger?? eller koed!! Pm viss behovet blir for stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 har en liggende i Bergen... men finnest vel billig på en høgger?? eller koed!!Pm viss behovet blir for stort! Takker for det edition det blir litt langt kjøre for en fanger men ellers hjertlig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Har kanskje en fanger hvis ikke den er kasta, men det er skjært i bunn på den (høyre side tror jeg), ellers er det noen få sprekker. Bor i Larvik/Stavern om du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 ja er ikke så langt å kjøre det,kunne du slengt ut et bilde?? bare se om jeg kan bruke den,,ska skjære ut litt jeg å på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Har ingen bilder av fangern sånn som den er etter den er skjært i, men sånn så den ut rett før: Det er skjært fra enden på høyre side til litt forbi undersiden av tåkelyset. Det er kun den nederste "leppa" det er skjært i. Ellers er det etter min hukommelse en sprekk som går 10 cm(?) nedover på høyre side og en sprekk under tåkelyset v. side på ca. 10 cm. Det følger ikke med deksler. 200 kr, kom og hent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 nei takk du E-Evje,drar på et hoggeri i nærheten så ordner jeg det der ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Da går den på skroten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå