B_M_W Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 MP3 spiller, tv tuner, dvd spiller, cd spiller - Alt i et komponent Helt ny dvd spiller med integrert 7 tom skjerm! *Muligheter for tilkobling av både playstation og forsterkere* Dette er plug and play, passer rett in der den vanlige cd spilleren skal stå. www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7273136
mbrothe Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 Har prøvd noen få slike "billige" in-dash dvd spillere. Mitt inntrykk er at de generelt er lite brukervennlige, vanskelige bakvendte menyer osv. Ofte har de ikke RDS radio heller. Jeg vil heller anbefale å gå for Pioneers billigste modell, den ligger vel på ca 8000, den har alle funkjsjoner man forventer fra en vanlig cd-spiller, brukbar lydkvalitet, RDS radio motorisert front og touch-screen. I tillegg har pioneer et gjennomtenkt og bra brukergrensesnitt.. Jeg garanterer at du blir mye mer fornøyd med pioneer's spiller. mvh Magnus
B_M_W Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Skrevet Mars 31, 2006 jeg er lilegyldig til hva du tror eller anbefaler av spillere, hvis du ikke er int i å kjøpe kan du gi f.... i å kommentere. Har du tungt for deg?? Dette er en salgstråd
marius paulsen Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 jeg er lilegyldig til hva du tror eller anbefaler av spillere, hvis du ikke er int i å kjøpe kan du gi f.... i å kommentere.Har du tungt for deg?? Dette er en salgstråd må da være lov å komentere spilleren da denne tråden ligger i bilstereo og ikke i kjøp og salg! vil heller ha gått for pioneer jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå