///Magnus Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Bare sånn for å være litt pirkete, er det vel ikke den nye M3-felgen det der..? Nye M3 har jo ikke kommet engang. Men det er vel derimot en ny M-felg. Hører til M-pakke på E90. Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Bare sånn for å være litt pirkete, er det vel ikke den nye M3-felgen det der..? Nye M3 har jo ikke kommet engang.Men det er vel derimot en ny M-felg. Hører til M-pakke på E90. Eller tar jeg helt feil? og poenget med og være så pirkete er???jeg driter vel i om ikke de felgene komer på den nye m3en jeg er bar ute etter og se etter hvordan de ville se ut på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Det er jo et diskusjonsforum, så da synes jeg man kan diskutere. Greia er at jeg tidligere lurte på hvilke felger dette var (i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19386&highlight=), men at jeg nå har kommet frem til det jeg sa i innlegget mitt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Det er jo et diskusjonsforum, så da synes jeg man kan diskutere.Greia er at jeg tidligere lurte på hvilke felger dette var (i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19386&highlight=), men at jeg nå har kommet frem til det jeg sa i innlegget mitt over her. i sverige kaller de felgen m135.det varikke en diskjusjon jeg var ute etter jeg lurte på om om noen kunne photoshoppe et par felger for meg. og så kommer du med noe som ikke har en dritt med saken og gjøre lest forum reglen man skal holde seg til det tråden handler om eller så spoler den helt av og blir menings løs som DU har gjort med min takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå