Gå til innhold

ble rygget på!


stiifen
 Share

Anbefalte innlegg

ofh! idag da jeg skulle nedom bensinstasjonen for å fylle tanken, så var det en bil såm begynte å rygge ut fra parkeringen sin..jeg stoppet nå slik som jeg bruker å gjøre, og tenkte nå at han bare skulle snu...men neeeeida, han rygget faen meg videre å parkete kroken sin langt inni fangeren min :twisted:

de synlige skadene er :høyre forskjerm, panser, frontfanger og denne grill listen eller hva den nå heter..har pratet med både forsikringen og alt så skaden er meldt inn å bilen blir nå repparert :) det var full enighet i alle parter heldigvis :)

men nå må jeg ha meg ny front fanger med spredere/tåkelys prisen på dette blir opp til ca 7000 noen forslag? må være noe som tåler en støyt og som er fint men ikke flashy..tenkte på infinety eller E36 M3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er dybden på infinety kontra M3? hva er forskjellen? syns di ser ganske like ut egentlig..ønsker en clean front med spredere, ikke noe E46 piss..syns både m-tech og infinety er fine fronter, hvordan er konstruksjonen i Rieger sine fangere? tåler en støyt eller er de skjøre?

hvor kan man få kjøpt spredere uten å betale 2000kr? så noen FK spredere på maxam til 998,-..noe å satse på?

hehe ble vel litt mye dette, men håper på svar :) må finne ut alt innen mandag slik at verkstedet kan bestille det jeg vil ha..gidder ikke vente flere uker med å få ting på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity:

Min_BMW_024_1.jpg

Min_BMW_013_1.jpg

Nå vet ikke jeg hvor solid M3 fangeren er, men er bilen din senka og du kjører mye på dårlige veier, så ville jeg kanskje valgt den. Infinity fangeren bygger mer ned, og har lettere for å ta nedi dersom du kjører på ujevne veier. Men for min del er det problemfritt sommerstid. Vinteren derimot er en annen skål :? Må finne på noe til neste vinter.

Uansett er Infinity MYE penere, så får bli en vurderingssak hva du velger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den leppa under fangeren din! er det den DTM`en som følger med, eller er den ettermontert?...hehe, tja bor jo i vesterålen så veiene er jo ikk topp, men det er jo vinterstid problemene kommer..sommern er jo grei da :) .. har 60-40 senk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, stiifen :wink: Den ser ikke sånn ut lenger. Lyktelistene er borte, fått angeleyes, nye baklykter. Tåkelys og frontblinkere ligger og venter på våren :D

Leppa følger ikke med. Må kjøpes utenom. Kjøpte den samtidig. Leppa tar jo av litt av støtet dersom du er uheldig. Billigere å reparere leppa enn fangeren :wink:

Du har 60-40 ja. Da ville jeg nesten anbefalt M3 fangeren. Kan jo hive på noen splittere hvis du synes det blir for snaut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er originalt senket med sportsunderstell, så er vel neppe senket mer enn 20 mm foran. Hvis jeg skal være kritisk kunne den godt vært senka 20 mm til, men ikke mer. Når det er sagt, hadde den vært det ville jeg vært fri for fanger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...