jpse36 Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 sånn vil infinity se ut på din bil tror jeg m3 fanger: m3 fanger med gt2 leppe eller hva den heter.. jeg stemmer for m3fanger ihvertfall..
stiifen Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 takk Dan ..nå ble valget litt lettere å ta, syns så absolutt at M3 fangeren vil passe bedre enn infinity .. kjekt med bilder men en ting til...hvor dyp er M3 fronten?
jpse36 Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 takk Dan ..nå ble valget litt lettere å ta, syns så absolutt at M3 fangeren vil passe bedre enn infinity .. kjekt med bilder men en ting til...hvor dyp er M3 fronten? tenker du på hvor lav den er eller?? den er vel like lav som orginalfangeren, sett bare på en gt2 leppe på sommeren og ta den av på vinteren..
stiifen Skrevet April 2, 2006 Forfatter Skrevet April 2, 2006 ja, er det jeg mener..ser jo at enkelte reiger fangere er 39cm dyp..dette er jo endel mer enn orginal fangere..derfor jeg lurer på om M3 fronten bygger litt mere ned enn orginal front..vil ha en som er litt lavere.
jpse36 Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 ja men kjøp bare gt2 leppa, den er det jo bare ta av på vinteren
Nygaard Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 haha:D d va da første gangen d ikje va din feill steffen:D synn da, menneh shit happens:P å spess me dæ=) Mvh. André Nygård
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå