maartn Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 den gnirker noe voldsomt til tider.. noen som har hatt det samme? er E36 .. Hvor kan jeg komme til å få smurt den evnt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hva mener du med gnirking? Gnirker det i gjennomføringen til pedalen eller gnirker det i selve clutchen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 når jeg presser inn pedallen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 kunne vel bare prøve å smøre der den er hengslet? er vel snakk om ett deksel bare, over der du har beina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 m-m.. Var det jeg tenkte og .. Bruk litt fett i leddet på pedalen og smør inn gjennomføringen litt så blir nok gnirka borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 ja, men er bare det å komme til.. må vell demontere deksler under der osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Tror neppe lyden det kommer fra der den er "hengslet", men istedet fra master- eller slave-sylinderen til clutchen. Mener det skal gå å smøre opp disse, men usikker på hvordan man kommer til. Rett meg viss jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Prøv å smør fett/spray på noe smøremiddel i pedalopphenget til clutchen. Bare å ta av dekselet over beina dine det da, ikke noe vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Knirking av pedaler er det verste jeg vet!! Må vell litt smøremiddel til ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 ja det er ufyselig.. skal titte på det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 har slik på min også til tider, tipper det er bare å smøre opp litt henglser og slikt ja ,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå