Gå til innhold

Klikkelyd fra bakenden av bilen?


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk..

Har en jævla irriterende klikkelyd som kommer ved gasspådrag. Av og til kommer det også en klikkelyd når jeg bråslipper gassen. Har sjekka at det ikke ligger en skrutrekker e.l. i bagasjerommet.. Men høres ut som om noen slår på understellet med en hammer... Lyden høres ute også, men greier ikke helt prikke inn hvor lyden kommer fra.. Noen som har opplev det før, og kan si hva som måtte byttes da?

mvh

Teddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist det er dunkelyder når du gasser eller slipper gassen kan d være at innfestninga til bakakslingen 2 skruer er løse da blir d dunke lyd . d var d hos meg i hvertfall. ved uling i tillegg kan d være pinjong lager som er gåent. da bytter du bare kassa ikke fiks den gamle det koster for mye. 1000,- bare for lagret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved nærmere ettersyn tror jeg kardangen er helt ok.. Nå har problemet derimot blitt en sprekk i selve karroseriet, ved opphenget til kardangen, foran på passasjersiden (høyre foran på kardangen). Sprekken går rett opp mot noe som kan se ut som en mellomting mellom baksetet og bagasjerommet. Finner ikke igjen sprekken inne i bilen. Så blir jo en heftig utfordring å sveise det der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...