ThomasB Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hei Noen som har 2-dørs seter i nordlandsområdet?? begge to altså. sku også hatt ett eksosanlegg som passer 323i 1983mod??? noen som kan hjelpe meg her???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 du får gi det litt lengre tid enn en halvtime? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg har 2 sport stoler til Cupe men må bygges om festan i bilen da. E har hatt dem i bilen min til jeg fikk meg Sport skin setter. Men jeg bor en stykke unna Bodø da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 hva mener du med at de må bygges om i festene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 At den ikke passer i festene som er i bmw org. må lag nye hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 sånn ser den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 hmm.. tror jeg så en delebil liggende på autodb som var lokalisert et sted i nordland.. du kan jo sjekke og se om du finner den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå