Gå til innhold

Har ålesund noen form for bmw "klubb" ?

-Sammy
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på dette som et alternativ til Ålesund Gatebilklubb, da jeg trenger å vere medlem i en klubb for å få stillt ut bilen på våler i mai. Kan godt signere hos ÅGK, men en ren bmw clan hadde vert litt kulere syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på dette som et alternativ til Ålesund Gatebilklubb, da jeg trenger å vere medlem i en klubb for å få stillt ut bilen på våler i mai. Kan godt signere hos ÅGK, men en ren bmw clan hadde vert litt kulere syns jeg :P

Ålesund og omegn har en rimelig stor andel av M&R klubbens medlemmer. Så melder du deg inn i bmwccn så kan du risikere å treffe mange likesinnede og hyggelige medlemmer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

restify: Siden du bor like i nærheten av meg her, så kan du jo evt ta kontakt med meg om dette. Vi er en gjeng på Vestnes som lurer på å få til en BMW-Klan her på vestnes, bare for gøy. Begynner å bli mange Bimmere i kommunen her igjen. Er du interressert så send meg en PM :)

Ellers har du jo BMWCCN som Espen nevner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

restify: Siden du bor like i nærheten av meg her, så kan du jo evt ta kontakt med meg om dette. Vi er en gjeng på Vestnes som lurer på å få til en BMW-Klan her på vestnes, bare for gøy. Begynner å bli mange Bimmere i kommunen her igjen. Er du interressert så send meg en PM :)

Ellers har du jo BMWCCN som Espen nevner ;)

Ah, damn. Så ikke at du var fra Tresfjord Restify. Ja, da bør jo Kai være riktig mann å snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...