-Sammy Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Lurer på dette som et alternativ til Ålesund Gatebilklubb, da jeg trenger å vere medlem i en klubb for å få stillt ut bilen på våler i mai. Kan godt signere hos ÅGK, men en ren bmw clan hadde vert litt kulere syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Meld deg inn i BMWCCN. Da blir du automatisk "medlem" av underavdelingen BMWCCN Møre og Romsdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 ang. klubber i ålesund er det vell eneste ålesund gatebilklubb... her er link : http://www.aalesund-gatebilklubb.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Lurer på dette som et alternativ til Ålesund Gatebilklubb, da jeg trenger å vere medlem i en klubb for å få stillt ut bilen på våler i mai. Kan godt signere hos ÅGK, men en ren bmw clan hadde vert litt kulere syns jeg Ålesund og omegn har en rimelig stor andel av M&R klubbens medlemmer. Så melder du deg inn i bmwccn så kan du risikere å treffe mange likesinnede og hyggelige medlemmer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 restify: Siden du bor like i nærheten av meg her, så kan du jo evt ta kontakt med meg om dette. Vi er en gjeng på Vestnes som lurer på å få til en BMW-Klan her på vestnes, bare for gøy. Begynner å bli mange Bimmere i kommunen her igjen. Er du interressert så send meg en PM Ellers har du jo BMWCCN som Espen nevner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 restify: Siden du bor like i nærheten av meg her, så kan du jo evt ta kontakt med meg om dette. Vi er en gjeng på Vestnes som lurer på å få til en BMW-Klan her på vestnes, bare for gøy. Begynner å bli mange Bimmere i kommunen her igjen. Er du interressert så send meg en PM Ellers har du jo BMWCCN som Espen nevner Ah, damn. Så ikke at du var fra Tresfjord Restify. Ja, da bør jo Kai være riktig mann å snakke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå