-Sammy Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Lurer på dette som et alternativ til Ålesund Gatebilklubb, da jeg trenger å vere medlem i en klubb for å få stillt ut bilen på våler i mai. Kan godt signere hos ÅGK, men en ren bmw clan hadde vert litt kulere syns jeg
Kjetil 323i E36 Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Meld deg inn i BMWCCN. Da blir du automatisk "medlem" av underavdelingen BMWCCN Møre og Romsdal.
maartn Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 ang. klubber i ålesund er det vell eneste ålesund gatebilklubb... her er link : http://www.aalesund-gatebilklubb.no/
Espen M33 Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Lurer på dette som et alternativ til Ålesund Gatebilklubb, da jeg trenger å vere medlem i en klubb for å få stillt ut bilen på våler i mai. Kan godt signere hos ÅGK, men en ren bmw clan hadde vert litt kulere syns jeg Ålesund og omegn har en rimelig stor andel av M&R klubbens medlemmer. Så melder du deg inn i bmwccn så kan du risikere å treffe mange likesinnede og hyggelige medlemmer der.
BimmerKing Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 restify: Siden du bor like i nærheten av meg her, så kan du jo evt ta kontakt med meg om dette. Vi er en gjeng på Vestnes som lurer på å få til en BMW-Klan her på vestnes, bare for gøy. Begynner å bli mange Bimmere i kommunen her igjen. Er du interressert så send meg en PM Ellers har du jo BMWCCN som Espen nevner
Espen M33 Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 restify: Siden du bor like i nærheten av meg her, så kan du jo evt ta kontakt med meg om dette. Vi er en gjeng på Vestnes som lurer på å få til en BMW-Klan her på vestnes, bare for gøy. Begynner å bli mange Bimmere i kommunen her igjen. Er du interressert så send meg en PM Ellers har du jo BMWCCN som Espen nevner Ah, damn. Så ikke at du var fra Tresfjord Restify. Ja, da bør jo Kai være riktig mann å snakke med
Recommended Posts