M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg har M-Roadster for og bak stilling på min E-30. Jeg er på jakt etter stabbstag for og bak, hva passer? Kan jeg kjøpe til E-30? Eller må jeg kjøpe til M-Roadster? Kansje det passer fra E-36? Og hvem har de beste staga? Må ha på det, før treffa i sommer. Har nettopp overhalt diffen, så nå for vi håpe den holder. Den slura når den ble varm. Kan man få tak i noe olje som funker bedere enn Castrol sin anbefalte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Skikkelig OT: Men er det du som kjøpte den svenske turbobilen av "Spjurven"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 bak kan dubruke både M3 E30 og M Coupe stab. Foran er jeg usikker. Kommer an på om montasje av M Coupe/E36 forstilling påvirker stab.stag monteringspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 du kan jo bytte bakdekselt på diffen til ett med bedre kjøling, uansett så får du og oljekjølere til bakdiffer. det er vel ett must nesten for slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg har kjøle ribber på bak diffen. Har tenkt tanken med olje kjøler ja. Da har jo snart alt på bilen kjøling. Men det er jo "tøft" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå