Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget fin, Sort Metalic

*Tunet med ny manifold og gasspjeld + free flow airfilter (218-222hk), trekker som fan fra 5.5k RPM til sperren på 6.8k med dette tuning kitet

*18" BMW M5 felger med 4 splitter nye Michelin pilot sport dekk (16.000 bare for dekkene)

*M3 bremser

*Hardtop i bilens farge

*Vindskjerm

*AngelEyes (Hella ekte vare)

*full M3 styling (inc spoiler) og full M3 optikk

*Alpine anlegg 6.995 bare for headuniten. (MP3+WMA støtte)

*10 interne høyttalere + 2x 12" basser..

*2x 4 kanals forsterkere

* BMW alarm, park distance control++++.... har alt tilgjengelig 1996 328/M3 utstyr bortsett fra autodimmer speil, automatgir og cruise control som er usportslig!!

Skal selge siden jeg mistet lappen i 8 mnd (21.11.05) 102 i 60 sone klokken 00.05, skal kjøre opp igjen 21 juli, men med 2 års prøvetid kan jeg ikke ha en tunet 328 :(

Skrevet
Bilder hadde vært fint ja!

Moderatorer bør vurdere å flytte denne til biler selges forumet?

Kanskje det, men jeg var mest bare ute etter en prissjekk nå, er jeg ikke fornøyd med prisen beholder jeg den heller, fant ingen 95-97 328 cab på bruktbil søkene jeg gjorde for å sjekke hva de går for nå.

Skrevet

Hamax Auto på hønefoss har en 1995 328 cab. Bilen er sort med rødt skinn og har gått 211 000km. Jeg vurderte denne tidligere i vinter, men siden bilen var veeeldig shabby, og man ikke kunne oppdrive noe om servicer hverken før eller etter den ble importert til norge. Skinnet var heller ikke i noen fin stand. Det var manuell giring, og ikke klima. Denne bilen forlanger de 119 000,-.

Link til bilen her(!)

Bare slik at du har noe å sammenlikne med.

Skrevet

Jeg ville ha tippet mellom 140 og 170 en plass for en sånn bil 8) Når det blir sommer igjen.

119 000kr for en 328 i shabby stand er billig. får fikset mye for 20 tusen hvis du gjør en del selv.

Skrevet

Det er akkurat samme gasspjeld og antispinnspjeld så de passer perfekt, men spjeldhusene er frest opp til større diameter og byttet spjeldene til ny diameter.

Manifolden er en modifisert E36 325 manifold.

328 er strupet på luftinntaket for å komme under 194hk som gir mye dyrere forsikring i tyskland.

Får kamera i ettermiddag, men bilen er ikke vasket så han vil ikke være glissende og fin på bildene, faktisk direkte skitten.

Skrevet

Alt gikk galt, fikk lånt kamera, men bilen var tom for strøm ettersom den har stått siden november 05, så jeg fikk den ikke ut av garasjen... Men tok et par bilder i garasjen.

Så gikk kamera tom for strøm så jeg får de ikke ut, får laderen til kamera i morgen.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei sorry, har hatt litt andre prioriteringer, fant ut at hunden min hadde jurkreft etter jeg startet tråden, Hun(d) gikk gjennom vellykket operasjon i dag, HURRAY..

Her er bilder, med vinterfelgene riktignok, sommerfelgene viser seg å være fucket.. skal kjøpe nye på kampanje i slutten av mai

http://home.online.no/~frodev/328/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...