325demon Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 krasja front fangeren min i går, så da ble det unnskyldning til å sette på styling fanger. men bare lurte på hva synes dere er den fineste fangeren til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 orginal m3 fanger, sleng på en leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 takk for raskt svar ja den fangeren er jo fin, og ikke for mye dil dal på.. noen som selger m3 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 se min tråd "The transformation" på bilder og showoff! Rieger E46 M3 front..! feteste fronten som bygger litt ned også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Kjøp heller original M3-fanger enn Rieger. Med Rieger blir bilen "harry", originalt er diskret og elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Eller bare Inifinity styling. Ligner veldig på original m3 fanger men bygger mer ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Ikke ha M3 fanger uten leppe iallfall. Ser ut som den er snauklipt. Gå for Rieger Infinity istedet. Lekre saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Jeg gikk til innkjøp av denne fronten, har ikke fått den på bilen endå. Men tror det skal bli bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Seidl "Flash M" ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 beklager altså, men i mine øyne var den fronten jævlig fæl. gå for noe som har samma stil som resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Helt enig "ehrnst". Den er jævlig stygg! Vulgært! Akkurat som om Lola Ferrari er pen! Hun får oppmerksomhet med sine pupper, men pent er det ikke. Oppmerksomhet vil du også få med den fronten, men pent er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå