andersen Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Er det noen som har bilde av en bil med FKs angeleyes med sort innsats og vanlige hvite blinklys? Helst på sort bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Er det noen som har bilde av en bil med FKs angeleyes med sort innsats og vanlige hvite blinklys? Helst på sort bil. e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Jeg kan sikkert ta et bilde av inpro med mørk innsats og hvite blinklys hvis det er noe hjelp ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Sorte FK og klarglass blinklys(ikke org hvite) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 se på min tråd lenger ned! HELLA ANGELEYS er utentvil de beste, både i finish, kvalitet og utseende...ca 2500,- pr lykt, klarglass blinkers koster 298,- på maxam-tuning.com... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 De ser bra ut de på din IS BEEMER, er ikke så veldig ulike de orginale hvite de blinkersene der. Liker ikke helt Hella lyktene, også skal jeg kanskje kjøpe FK lyktene brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 De ser bra ut de på din IS BEEMER, er ikke så veldig ulike de orginale hvite de blinkersene der.Liker ikke helt Hella lyktene, også skal jeg kanskje kjøpe FK lyktene brukt. Holder forsatt en knapp på sorte blinklys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Se her ja, ser best ut med sorte. Men de passer ikke, siden jeg har sedan og de står nå på en coupe. Sykt fin bil du har beemer i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hvor får man kjøpt de sorte du har is Beemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hvor får man kjøpt de sorte du har is Beemer www.maxam-tuning.no f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hvor får man kjøpt de sorte du har is Beemer Kjøpte mine hos http://nettbutikk.gsbildeler.no/ FKCL113 Blinklyssett E-36 coupe/cab klarglass sort Pris 499,00 kr. (399,20 kr uten mva) 8 på lager. Kampanje fra 01/04/06 til 31/05/06. Ordinær pris 623.75 kr (inkl. mva) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Se her ja, ser best ut med sorte. Men de passer ikke, siden jeg har sedan og de står nå på en coupe.Sykt fin bil du har beemer i hvertfall De har samme type til sedan på http://maxam-tuning.com 43-FKCL117 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 IS BEEMER, hvordan stilte du xenonene dine? Bare ved å skru på skruen på FK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå