Gå til innhold

Problemer med turbo 525tdsa *fikset*


bmwdude_1
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva du mener, blåser det fra motoren når du gir gass og det bygger seg opp turbotrykk? Hvor kjenner du det blåser? Prøv å forklare det litt bedre så er det kanskje noen som kan hjelpe deg.

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iom at du har funnet feilen så kan jeg vel spore av topic og spørre deg som har samma bil om hvor luftfilteret er på disse? har null peil,men føler at det er noe jeg burde greie selv og ikke måtte betale masse for hos et verksted. tenkte ta olja selv nå,men må det noe spes til på den boksen filteret sitter i,el er det bare å skru opp og igjen?

(tenkte unngå å lage ny tråd bare for dette da sikkert ingen andre en meg lurer på det :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iom at du har funnet feilen så kan jeg vel spore av topic og spørre deg som har samma bil om hvor luftfilteret er på disse? har null peil,men føler at det er noe jeg burde greie selv og ikke måtte betale masse for hos et verksted. tenkte ta olja selv nå,men må det noe spes til på den boksen filteret sitter i,el er det bare å skru opp og igjen?

(tenkte unngå å lage ny tråd bare for dette da sikkert ingen andre en meg lurer på det :lol: )

Luftfilteret er langt og smalt, og sitter på toppen/venstresiden(sett forfra) på motoren. Inni det svarte dekselet som tar imot luft fra intercooler.

mao. inni denne:

3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...