PsYcHo Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Selger min BMW 86mod 320i. Den er nå avskiltet (jeg som tok de av for å kunne si opp forsikringen) Bilen er EU godkjent høst 05. Dette er ikke noe strøkent eksemplar. Den er sort og tø dørs. Mer info om det er noen som er intr. Bilen ble avskiltet 14mars i år. (Man kan da bare hente skiltene innen 3måneder og alt er greit,ellers må man vise den på nytt) Blir ikke bilen solgt hel iløpet av noen dager eller en uke eller noe selger jeg den i deler hvis det er noen som er intresserte! Bilen selges nå til h.b.o 5000kr. 91124869 Stramwire87@hotmail.com eller her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 har du bilder? Hvor ligger bilen hend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Årsavgift betalt? Lenge siden du regga om bilen på deg? Soltak... Bilder? Bor jo seff på feil side av fjorden, og så ikke dette før nå. Mye rust på den eller. Så jo nå at skilter er til og hente bare. Da er jo seff årsavgifta ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 har du bilder?Hvor ligger bilen hend? Kan ta bilder imorgen. Bilen står i sarpsborg. Ca 10mil sør for Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Årsavgift betalt?Lenge siden du regga om bilen på deg? Soltak... Bilder? Bor jo seff på feil side av fjorden, og så ikke dette før nå. Mye rust på den eller. Så jo nå at skilter er til og hente bare. Da er jo seff årsavgifta ok.. Ja bilen har stått på meg i et år nå. Det er soltak og 2dørs bil Ja det er litt rust men det er bare overflate rust. Dessuten er det ingen farlig rust. Årsavgift er betalt. Bilder kommer mest sannsynlig imorgen. Det er også nye dempere rundt hele,senket 60-40. Simones eksos fra midten og bakover. Org, sota baklykter. 4 bra vinterdekk på stålfelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Kan komme og hente bilen i morgen for 6 lapper! Med visse forbehold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ikke la han hente den, kanskje jeg byr mer Bilder???? 95223483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ikke la han hente den, kanskje jeg byr mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Da har jeg tatt noen bilder..Det gir dere en liten peilepinne om hvordan det ligger ann..Det er ingen rust i støtdemper tårnet og bare overflate rust.. det er et lite hull i i kanalen ved fører døra men det er stor som et kr stykke. Bare overflate rundt om, hjulbuene er faste og fine.. http://smg.photobucket.com/albums/v203/ ... edia=image N.B! Husk at bilen er sinnsykt møkete på de bildene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 der kom det bilder ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Ja noen som føler for å komme og ta en nærmere titt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 tror du skremte bort alle jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Den så rett og slett sliten ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Den så rett og slett sliten ut... Hva kan man forvente.. 5000 er ikke rare greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Sant nok.. For 5 lapper er det deff et ok kjøp.. Men ikke for meg ser jeg. La merke til på det ene bildet at kanalen er småbrun i falsen.. Finner garantert mer rust enn jeg har lyst til på den. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg