[space] Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 17" orginale BMW 7 eikede felger selges. Felgene har et par mindre fortauskantskader, men ellers strøkene. Bridgestone 225/45 rundt hele. Vil tro det er 1 sesong igjen på bakdekkene. Felgene på dette bildet: Nypris fra kjøpekontrakten på bilen er 19300,- Jeg ser GS selger kopifelgene med dekk til 9800,- Se bilder lenger ned i tråden. Kom med bud. mail til simonhh og alfakrøll og gmail.com PM eller telefon: 902 38 946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Felgene er forresten pene på e36 også: Låner bildet av deg jeg Kjetil_323i_e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psv Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 5000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg må se an litt. Har noe annet jeg må selge også for å få det til å gå opp med senking + nye felger. Hadde i utgangspunktet tenkt rundt 6500-7000,-. Melder ifra når jeg har nye felger i bestilling. Dumt å selge før en har noe annet å sette på selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psv Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Har du bilde av skadene, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 9, 2006 Forfatter Share Skrevet April 9, 2006 Det kan jo alltids skaffes. Har dessverre ikke noe her og nå. Skal prøve å få tatt noen nærbilder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Ser ut til at jeg må beholde de en liten stund til... Økonomien er ikke helt der den burde være for å investere i nye felger. Sånn er det å være huseier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Lufter tanken på å bytte felger igjen, så da kan disse være til salgs igjen. Ved litt nærmere ettersyn så er felgene på høyre side rimelig kantkjørte. Fortsatt en sesong igjen på dekkene. 5000,- ved rask avgjørelse burde være en grei pris synes jeg. Kan skaffe nærbilder av de om noen ønsker det. edit: ved kjøp, hent og betaling i løpet av neste uke: 4500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Venstre fram: Venstre bak: Høyre fram: Høyre fram closeup: Høyre bak: Høyre bak closeup: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 BUMP fra steinalderen. Samme gjelder. Tenker rundt 5000,- eller bud. Passer på e46 og e36, mulig 1-serie også? Ikke 5-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå