Trulsen Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Ripper opp i en gammel annonse og legger ut dataen min for salg på nytt.. * 1gb minne, * 19" skjerm, * 200gb hd, * AMD 3100+ cpu, * dvd brenner osv. * Innebygt trådløst internett Selges med skjerm og alt for 4500kr. Tidligere pris var 4500 kr uten skjerm og 1gb minne.. Skjermen og minnet var vell nytt i juni. Ellers er resten et og et halvt år gammelt. så vil tro at 4500 med alt ikke er noen upris.. Selges fortsatt til fordel for bærbar Truls. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Hvilken pris vil du gi? Har sagt til meg selv får jeg 5000 selger jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Ingen interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 hvor bor du? Har du bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 5000 er jo litt i overkant for en "low-end" pc som var ny for et par år siden. ikke for å ødelegge annonsen eller noe, men tror du skal gå betraktelig ned i pris hvis du skal få solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 1000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Var ny for ca 9mnd siden.. Lar den gå for 4000:) Og det er ingen upris vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 hvor bor du? Har du bilder av den? Bor litt her og litt der. Dvs Bergen eller Fosnavåg.. Går skole her i Bergen men er jo hjemme en tur av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Oppdatert idag.. Se første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 hvilken type skjerm er det? lcd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 hvilken type skjerm er det? lcd? Det er LCD ja. 8ms responstid, DVI utgang og hele pakken.. Edit: Glemte å skrive type.. Er en Samsung/Samtron skjerm.. Samtron er jo samsung da og det sto Samsung/Samtron på pakken den kom i.. Betalte vell 2500 for den for 4mnd siden eller noe i den dur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 har bygd den selv eller var det "ferdidpc"? evt hvilke komponeter sitter i pcen? merke/modell navn osv.. hvis du har peiling på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 har bygd den selv eller var det "ferdidpc"? evt hvilke komponeter sitter i pcen? merke/modell navn osv.. hvis du har peiling på det? Plukka ut det jeg ville ha selv.. Komplett bygde den.. Prosessor er en AMD Sampron 3100+, Samsung spinpoint 200gb hd, Corsair minne 2x512 brikker, abit nf8 hovedkort.. Radeon 9250 skjermkort.. Mer veit ikke jeg.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2EaSy Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 d er ingen dårlig pc det der ! broren min har en nesten lik kanon spille pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå