Lien Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Når er tryvann treffet og hvorfor står det ikke oppført på terminlisten til BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Tok en liten "før-vårpuss" her i går. Var godt å bilen med svamp igjen Ble rotete gitt: "Resultatet": Og slik endte denne "pussen" (vi skylder på musikkspilling og åpne dører): Ellers har jeg byttet ut diverse tredeler inne i kupeèn til svart. Planene videre for sommeren er FK angel eyes, M-tech sidelister, M-tech innsats til bakfangeren og svart netting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Har endelig fått på sommerfelgene 255/35-18 på 9,5" felg bak EDIT: Hvorfor ble det sånne "små" bilder nå? Kunne godt sett litt flere bilder av denne bilen med de dekkene... Hvordan blir plassen? Må du valse hjulbuene for å få plass til alt dette? Har vurdert 8.5" og 10" med 235\255 dekk på min 328i coupe... Men er litt usikker på om det lar seg gjøre? Må nok valse hjulbuene litt for å komme klar? EDIT: Sitter på isdn... vups var der to bilder til i posten din .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 .....innsats til bakfangeren og svart netting... Bra noen har skjønt det Ble blank og fin bilen din Kjetil 323i E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 kan man kalle dette vårpuss da? hehe.. jeg har iallefall fått på litt nye lykter inPro angel eyes inPro klare blinklys foran inPro diode blinklys på sidene og idag fikk jeg denne i posten rieger e39 m5 facelift fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 .....innsats til bakfangeren og svart netting... Bra noen har skjønt det Ble blank og fin bilen din Kjetil 323i E36. Hehe. Synes hvit netting blir så "rånete". Bilen er kun vasket på bildene, men skal i nermeste tid få Meguiars 3-step shine. Bare å vente på været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GromBil.com Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Det er fantastisk herlig å se at der er flere som kjenner det på kroppen når våren nermer seg... Dette er en av de tidene på året jeg liker best. Når sommerhjulene kommer på og bilen får sitt første lag med voks etter en hard vinter med salt og dritt... Har ikke tatt mine tre biler enda, men kansje til helgen... Planlegger en vårpuss i sammarbeid med N-S-P Norsk Spesial Pleie som ligger på Sola i Rogaland... Litt musikk, show og stell av bil... Kansje noen flotte damer i lettere bekladning som tar den grove delen av jobben med spyling og såpevask??? Kunne det vært no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Når er tryvann treffet og hvorfor står det ikke oppført på terminlisten til BMWCCN? Tryvann er 23. april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tror muligens jeg henter meg sommerfelger i morgen, så da oppdaterer jeg her også.. er koselig med vår.. hehe! kjenner det i kroppen på mange måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg har ikke valset (ennå ). Subber under litt aktiv kjøring, men det er bare den ytterste "felgbeskyttelses" kanten på dekket som går i hjulbuen. Jeg har 255/35 Falken dekker på 18x9,5" et 43 bak, så hvis du skal ha 10" felg vi jeg tippe at du må valse, samt at du må få en felg som ikke bygger lengre innover enn mine. Altså lavere inpress (eller tenkte jeg "feil vei" nå?) Måtte nemlig innom Svendsen-eksos i dag og få banket litt på potta, da felgen så vidt hadde subbet borti Skal vel også nevnes at jeg har Falken dekk, som sies å være smalere enn andre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg synes ikke det der er noe pent, når det er for lite gummi på kontra felg. Kjøp ikke fullt så brede felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Vaska Touringen i dag for første gang i år hjemme, fikk sommerfølelse av det ja . Sommerskoa får vente litt til! Er veldig grisete langs veien i snøsmeltinga, og jeg skal ha noen småting til lakkering, så jeg setter på alt samtidig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Du tør å sette igang hageslangen allerede altså? =) Er vel nattefrost ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Det går helt fint, har frostsikker kran og det blir ikke mer enn ett par minus ute. Så da er jeg ikke redd for de store skadene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Tok selv en liten 'vårpuss' for noen uker siden. Grundig vask og rens utvendig og innvendig. Felger kommer, noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå