DotTk Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Breisladd blir det ja.. Litt over ei uke igjen nå.... Etter plana får jeg tilbake bilen frå lakkering i løpe av sluten av neste uke. Så vi får satse på jeg blir ferdig med å montere i løpe av fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Får håpe du blir ferdig til treffet ja Jossi... BTW : Takk for sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Har sett på canal motor,fra deres treff.Og det så låvende ut.Tenker jeg tar 1 tur.Bare ca 6 mil.Treff i trondheim til helgen (22\4-06)BMW CCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Får håpe du blir ferdig til treffet ja Jossi...BTW : Takk for sist Hehe.. var morro det ja.. håper det bli mere av sånt framover.... Kom me på buss'n 0800 dagen etterpå å¨.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Det er melt knall fint vær, bare sol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Det er flott, vi kommer en gjeng fra Molde iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Det er bra Flere som har tenkt seg iveg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg kommer med full bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Vi kommer en gjeng fra Melhus også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 jeg kommer og med bmwn på tralle. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Det blei et knall treff.. over 2000 innom portene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Kjempebra treff ja Blir det noe film/bilder da Jossi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Det var et veldig bra treff, men det va litt surt med de som var full som gikk å "gnidd" sæ på bilan. Et par kompisa av meg flytta bilan sin litt unna en gjeng med fulle folk, 10 seinar sto dem samman rundt bilan te dæm. Men vi får håp på at det bli likar til høst treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Der er jeg enig med BMW525i,Litt for mye fyll.Ikke misforstå, at noen tar 1 pils eller 5 har jeg ikke noe imot,men når di knapt kan stå er det vell i drøyeste laget.Men sammenlagt var det et meget gjenomført treff,fart og spenning.Dette vil jeg bli med på neste år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 bra treff det der:-) tok ett tonn med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå