e30 tic Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 har fremdeles et KN filter og omp ratt. + div annet som opptar plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Dim på KN filter og tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 hadde to stk.det ene som lå i eske er solgt! det som eg har igjenn er uten eske, men det er helt ubrukt!åpen for bud.har ikkje behov for det! passer til alle bmw v8+ div andre. ligger liste i annonsen. de fysiske måla utvendig er :25,5x21,5x3cm sven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 kunne tenke meg det omp rattet ditt pm meg hvis det fremdeles er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 kunne tenke meg det omp rattet ditt pm meg hvis det fremdeles er til salgs det er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 545 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Er det andre M-rattet solgt? Trenger et sånt jeg. Jeg er den stakkaren med traktor ratt. Hvor bra er d? Må være bra stand om det skal være aktuelt. 400-500 kr kankje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 har solgt det pene.(alt for billig) det andre har eg fremdeles! har bud på 600kr.. og det ligger fortsatt godt i kjelleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå