Tweety bimma Skrevet April 2, 2006 Skrevet April 2, 2006 heisan.. har diverse e34 deler som kan selges/byttes bort - front skjermer (h og v) - panser - alle 4 dørene - koffert lokk(hull til m5 vinga desverrre) alt dette er i diamant svart,er rust frie.. Har andre ting oxo så bare send en pm
Tweety bimma Skrevet April 3, 2006 Forfatter Skrevet April 3, 2006 Hva pris vil du ha for alt dette? Har ikke tenkt på det,du for komme med et bud mye skal du ha for venstre fremskjerm? for si det det samme til deg,bud... er panseret til bred eller smal front? smal front Kommer en oppdatering om resten av delene i kveld forresten
Tweety bimma Skrevet April 3, 2006 Forfatter Skrevet April 3, 2006 Okey, da byr jeg 500,- er IKKE i pengenød så er til den prisen blir det liggenede på lageret Har du vinga også til det bagasjelokket? nei har nok ikke det
Tweety bimma Skrevet April 3, 2006 Forfatter Skrevet April 3, 2006 Da har jeg litt mer oversikt over hva jeg har på lageret De aller fleste delene kommer fra en 520 89 modell,kan nevne noen deler men har stort sett en bil i deler(noe er solgt) -kaross deler -noe interiør (grått stoff) -girkasse -mellom aksel -ledningssett -bensintank(uten måler) -travers osv osv bare spør som skrivd tidligere så kan vi også bytte hvis en har noe fancy
Hankook Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 fint hvis du hadde lagt ut noe ca. pris... du får bud, men da mener jeg at du bør si en pris du er overkommelig med
Tweety bimma Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 fint hvis du hadde lagt ut noe ca. pris...du får bud, men da mener jeg at du bør si en pris du er overkommelig med Hva er det du vil at jeg ska si ca pris på?alt av korrosdeler? er det du sikter til? for å si det sån så gidder jeg ikke selge det til spott pris,ligger på "normale" priser hos meg,må ikke selge detta i det hele tatt tenkte bare noen trengte det mer enn meg Har du den bakre stötfångaren? solgt
Tweety bimma Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Har du baklykter? Hadde,men er solgt desverre
Tweety bimma Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 Kunne tenkt meg noen nye felger så hvis noen trenger deler og har noe felger å kvitte seg med så pm meg..Kan slenge noe penger i mellom eller mine rondell 0058 8,5x17 -10x17.. er ute etter 18" felger by the way
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå