j0lle Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 kondolerer, men godt det gikk bra med det viktigste, deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 ser jo ut som det er karosseri som har tatt mest av julingen..hvis motor,gir,eksos,understell, osv er helt er du på god vei.. går utifra at du har sommerfelgene liggendes trygt hjemme. gå å kjøp deg 316i til rundt 20.000-30.000kr Som sagt en mulighet... men blir jo masse masse arbeid for en som aldri har skrudd bil... og så kommer sikkert lakkering osv. . er plutselig oppe i prisen av en bil lik den jeg har.. og er det noe vits å bruke så mye penger på en så gammel bil...? ikke vet jeg... men må prøve å regne på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 huff.. hadde dette vært min bil hadde jeg nok ikke vært veldig blid huff huff.. kjør forsiktig i fremtiden da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Kjører stort sett forsiktig om dagen.. er over det værste stadiet i ungdomstida... og bruker alltid bilbelte... det er ingen unnskyldning til å ikke bruke!!! Er ikke så veldig glad for hva som har skjedd nei... mye tid å penger tapt.. men er som tidligere sagt, en bil kan alltid erstattes.. det kan ikke liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Kondulerer Been there, done that. Gikk på taket jeg også med min E36 320, var lagt mye tid og penger i den bilen også.. Det er utrolig surt. Men jeg hadde heldigvis kasko og jeg fikk igjen MYE. Kan ikke helt forestille meg hvordan det hadde vært og ikke få igjen noe som helst Men, det var iallefall godt at det gikk bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 oi dette var kjipt, synd med bilen da, men det viktigste er at du lever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Det VAR en nydelig bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 kondolerer Det var synd. veldi fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 bra du lever da i alle fall...det er da noe... biler kommer og går.. nestegang blir det en enda finere BMW, og så er den gammle glemt... det går altid et tog... ( men jeg skjønner at dette er kjipt, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Kondolerer så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Huffda dette var synd, for det var virkelig en fin bil du hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 den var drit pen også, nei detta er ikke noe serlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Tragedie! Håper du får deg en ny strøken BMW. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Skikkelig kjedelig det der. Må kanskje være glad det var et jorde der, kunne vært værre steder å landa opp ned. Får håpe du får ordna deg ein ny bra bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå