Gå til innhold

R.I.P.

Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var bare meg i bilen, og jeg har ikke en eneste skramme... ikke vondt noen steder... og er jo bra det iallefall :)

har sett litt på bilen nå.. understell og alt virker å være i orden.. så skal høre pris på oppretting før jeg gjlr noe annet.. men bil blir det igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo ut som det er karosseri som har tatt mest av julingen..

hvis motor,gir,eksos,understell, osv er helt er du på god vei..

går utifra at du har sommerfelgene liggendes trygt hjemme.

gå å kjøp deg 316i til rundt 20.000-30.000kr

Som sagt en mulighet... men blir jo masse masse arbeid for en som aldri har skrudd bil... og så kommer sikkert lakkering osv. . er plutselig oppe i prisen av en bil lik den jeg har.. og er det noe vits å bruke så mye penger på en så gammel bil...? ikke vet jeg... men må prøve å regne på det..

har vært billøs siden august eller noe jeg, kræsjet min e30 i en fjellvegg. Hadde fullkasko, men ble erklært vrak av forsikringselskapet, betalte 59k for bilen men fikk bare igjen 28k. sa da gikk jeg til innkjøp av en 316i som jeg skal sette alt over i tror jeg:P har ikke helt bestemt meg enda. Jeg har aldri skrudd bil før jeg heller. Men har fått ut store deler av tingene inni bilen.*stolt* så har jeg ventet med motor og sånn til våren...men men lykke til med hva du kommer frem til, er ikke noe artig å havne uten for veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer, been there done that, tok en e30 for ca en mnd siden jeg og.. håper du har vært med legevakten og registrert at du har vært med i ulykken, er ikke sikkert du har vondt noen plass nå, men kan komme om 1 år, 3 år, 15 år etc.. og da er det godt å ha forsikringa som dekker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...