BMW_Racing Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Kondolerer. Var en meget pen e36 det. gikk det bra me alle i bilen ?? fikk meg Den verste opplevelsen i i helga selv. Men ingen bmw eller mennesker kom til skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Var bare meg i bilen, og jeg har ikke en eneste skramme... ikke vondt noen steder... og er jo bra det iallefall har sett litt på bilen nå.. understell og alt virker å være i orden.. så skal høre pris på oppretting før jeg gjlr noe annet.. men bil blir det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ta noen bilder da hvis du har bilen på gårdsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Skal gjøre det i morgen, når det er litt lysere har satt den på lecablokker og bukker, fått av hjula og M3listene (som er like hele ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 fått av hjula og M3listene (som er like hele) Aldri så gærnt at det ikke er godt for noe...... Du vet ihvertfall hvordan du skal style en bil. Ditt neste prosjekt blir sikkert like bra. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 ser jo ut som det er karosseri som har tatt mest av julingen..hvis motor,gir,eksos,understell, osv er helt er du på god vei.. går utifra at du har sommerfelgene liggendes trygt hjemme. gå å kjøp deg 316i til rundt 20.000-30.000kr Som sagt en mulighet... men blir jo masse masse arbeid for en som aldri har skrudd bil... og så kommer sikkert lakkering osv. . er plutselig oppe i prisen av en bil lik den jeg har.. og er det noe vits å bruke så mye penger på en så gammel bil...? ikke vet jeg... men må prøve å regne på det.. har vært billøs siden august eller noe jeg, kræsjet min e30 i en fjellvegg. Hadde fullkasko, men ble erklært vrak av forsikringselskapet, betalte 59k for bilen men fikk bare igjen 28k. sa da gikk jeg til innkjøp av en 316i som jeg skal sette alt over i tror jeg:P har ikke helt bestemt meg enda. Jeg har aldri skrudd bil før jeg heller. Men har fått ut store deler av tingene inni bilen.*stolt* så har jeg ventet med motor og sånn til våren...men men lykke til med hva du kommer frem til, er ikke noe artig å havne uten for veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Kjipt når sånt skjer! Men som nevnt tidligere, du havnet ute på jordet og var heldig som kom unna med bare skade på bilen!!! Det pleier å ordne seg etterhvert og er sikker på at du dukker opp med ny bil som glinser igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 kondolerer, been there done that, tok en e30 for ca en mnd siden jeg og.. håper du har vært med legevakten og registrert at du har vært med i ulykken, er ikke sikkert du har vondt noen plass nå, men kan komme om 1 år, 3 år, 15 år etc.. og da er det godt å ha forsikringa som dekker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 synd det der, men kjipt med alle bmw som vrakes om vinteren, synes jeg ser en nesten hele tiden som er vraket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Shit happens... Krysser fingrene for at alt er i orden med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 huff da! såg ikke pent ut! kjett når slik skjer! kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 huff & huff.. glad jeg har kasko på mine biler hvis dette skjer meg noen gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19dude20 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Så ikke tråden før nå jeg.. veldig synn dette for denne bilen var virkelig strøken... Men vi skal vel klare å få laget bil av denne i gjen oxo vel;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 off da, bra d gjekk bra me folk og fe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Det er bare å kondolere. Men det viktigste er jo at du er i live. Enig med det du sier om bilbelte. Er ikke alltid så flink selv.. selv etter to rundkast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå