Gå til innhold

Kobling Angel eyes E34


Ingebrigtsen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens :D

Jeg må først si jeg ble glad da jeg så denne siden her, virker som det er mange med god peiling her og en bra aktivitet :D

Jeg har nesten nettopp Kjøpt meg en E34 1991 mod med M50 b20 motoren. Det er liksom jomfruturen min i Bmw verden og jeg må si jeg liker det jeg har opplevd hittil 8) Nå har jeg bytta baklykter, sideblinkere og frontlykter(angel eyes)

jeg skal begynne å koble lyktene i dag og sitter nå å ser på koblingsskjema, tysk er noe dritt :D

Det jeg lurer på er hvor skal jeg koble den kontakten som er ringet rundt med rødt? Regner med at den som er ringet rundt med blå er releet som skal på eller er jeg helt på jorde?

Angeleyes.jpg

Her er lyktene (Kopiert fra KOED)

lykter.jpg

Legger ut et par bilder av bilen og da :D

DSC00538.jpg

DSC00545.jpg

DSC00544.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til vårt gode selskap :lol: .

Har montert disse lyktene selv på min Touring. Den kontakten du har ringet rundt, skal koples til en av de orginale parklys kontaktene. Jeg har brukt den på førersiden. Den orginale parklyskontakten som blir til overs, stripser du fast et sted du syns passer best :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært i garagen og koblet lysene og lurer på om jeg har gjort noe feil... jeg får bare lys i ringene, ikke noe lys hverken i nærlys eller fjærnlys...Jeg har koblet de gamle nærlys og fjærnlyskontaktene sånn som de satt på den gamle lykta, jeg har prøvd å sette lysbryteren i alle stillinger men det er bare ringene som funker... Noen som har en god forklaring på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det sitter IKKE pærer i inPro lyktene. de må du sette dit selv.

sleng ut bilde av bilen med angel eyes da?

har slike liggendes selv som skal på e34. men, det tar vel sin tid. da jeg akkurat har fått tak i litt plast til den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ da har øynene mine lurt meg ihvertfall :oops: hehe faen tror jeg må dra i garagen med en gang å sjekke :D tok noen bilder i stad men det var aaallltfor mørkt der så det blei veldig dårlig, skal prøve å få tatt noen flere når lyset er fiksa :D Edit: Sjekka annonsen på KOED nå og det står at lyktene leveres med pærer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss går det ann å koble releet feil? trodde det bare var en måte og plugge det på jeg..

Hmm når jeg ser på koblingsskjemaet ovenfor så ser det ut som releet og den koblinga der bare går på ringene og ikke fjærn/nærlys og ringene funker jo som bare det:-) hmm kanskje det rett og slett er en sikring som har gått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da kan du sjekke sikringene ja. Men rart om sikring både på nær og langlys er gått samtidig. Sikker på at du har kopla strømforsyninga til lysene da?

EDIT: Ser ut som koplingene på det skjemaet er bare til ringene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...