ehrnst Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Mange skal ha turbo, men ikke like mange kjører ut av garasjen med påmontert føner. Jeg har da 535LMM og en tenningsforskyver (microdynamics EMS6) liggende som jeg ikke skal bruke, har tatt ut innmaten av LMM, men det følger med (kan montere det om ønsklig) Selges som pakke for 2000,- eller hver for seg pris hver for seg: lmm: 1500,- EMS6: 900,- alle priser er ink moms pluss frakt Nå om dagen ligger det nesten en hel turbomotor til salgs her inne for en billig penge. propan selger grenrør, stempler og topp? har sett turbo kam osv her i det siste og. tlf: 93882052 mail: martin@aggressive.no / ehrnst@e30klubben.net
smood Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Og jeg har manifoil, trykkrør, bunnpanne med oljeretur og intercooler
ehrnst Skrevet April 5, 2006 Forfatter Skrevet April 5, 2006 lmm'en blir mest sansynlig solgt om ingen skal ha begge deler? hvis ikke er fortsatt tenningsforskyvern her
stian329 Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 Vet ikke om du mener LMM'en i denne annonsen eller bare generellt..men det er et vanlig triks å bruke 535LMM med oppstramma fjær til klaffen sammen med 300-340cc dyser. Velutprøvd med suksess mange ganger
Bmw323i Skrevet April 13, 2006 Skrevet April 13, 2006 hvor mye kan man forskyve tenninga med microdynamics tennigforskyveren?
ehrnst Skrevet April 13, 2006 Forfatter Skrevet April 13, 2006 min er ikke brukt tidligere på b25 nei. forskyveren justerer x-antall graqder pr. 1000RPM
staxx Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 hvor mye holder LLM i bensinmengde i forhold til hk ?
ehrnst Skrevet April 14, 2006 Forfatter Skrevet April 14, 2006 vet ikke om jeg skjønte det spørsmålet helt. mulig jeg er dum
staxx Skrevet April 14, 2006 Skrevet April 14, 2006 skal bygge turbo så lurte på hvor mye trykk man sirka kan kjøre på med 535 LMM ? har du den fortsatt foresten ?
ehrnst Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 Og jeg har manifoil, trykkrør, bunnpanne med oljeretur og intercooler har du m20 manifold adapter til turbo enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå