Lien Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hvilke pærer bruker dere i tåkelysene for å matche fargen i ringene på FK sine angel eyes lykter? Bruker Xenon look nå men tenkte jeg skulle prøve å få tak i noen som var veldig like som ringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Bruker vanlig Halogen H1 12v 55 watt kjøpt på petrolstejsjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Og de samsvarer godt med de gule ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Yes indeed. Har jo litt å si på lykteglasset og reflektoren også. Fikk knust ene tåkelykten to ganger i vinter, og første gangen kjøpte jeg helt ny. Den lyste mye bedre enn den gamle på andre siden. I tillegg litt hvitere lys. Andre gangen fikk jeg tak i en gammel lykt, og da ble det samsvar. Så er litt spent når jeg skal få på chrome-tåkelykter om litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg har DDE Raptor, de er litt blå/hvit. Åssen pærer kan jeg skaffe til tåkelysa mine mån tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Jeg byttet nettopp fra noe xenon-look til Biltema sine vanlige H1 i tåkelysa. Fra: til Er vel ingen tvil om hva som passer best..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Det ble bedre det derre der. Men hvor fikk du tak i de xenon look lysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Eh, husker ikke, men kvaliteten på de sugde totalt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Aight. da dreit jeg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå