ArildJr Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Da har jeg gjort avtale om ny bil! Onsdag står det en råå 1993 mod. e36 325 sedan i oppkjørselen min med komplett skinninteriør! Gleder meg vilt! Skal poste bilder når jeg får den i hus Noen som har noe formening om hvor mye en sånn bil med skinninteriør, alt elektrisk, stor kjørecomputer, el takluke osv ville gått for ved salg? Bilen er pen med m3 front og m3 lykter men ikke noe overdådig styling.. 17" hjul. kjørt i underkant av 200000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 grattis med bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 det blir moro med ny bil.. altid moro det. Sleng ut bilder når du får den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil Det kommer jo litt an på hvilken modell det er da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 sorry Det er en 1993 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 80 laken elr no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 De ligger jo veldig spredt i pris, men sikkert alt fra 70000-90000 Kan jeg tenke meg! Er jo sikkert ikke umulig og få enda mer, men sikkert ikke umulig å få en billigere heller! Dette er jo sikkert delte meninger om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulere med ny bil. Du får legge opp bilder så fort bilen er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Du vet jo selv hva du betalte, og så lenge du blir fornøyd med bilen er den jo egentlig verdt prisen nesten uansett hva du betalte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 vet hva jeg betalte ja, og kan bare si at jeg elsker at folk må selge ting pga pengemangel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Med andre ord: Du fikk den billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 grattis med ny bil. sleng inn noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Grattis med ny tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå