325-Lfc Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hei! Noen som vet hva jeg må gjøre hvis jeg skal få godkjent motorbytte fra en E36 - 320i 1995 mod til 325i ? Er det bare bremser og eksosannlegg jeg må skifte for og få den godkjent som 325? eller er det noe mer som jeg har gått glipp av her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 ta først kontakt med en traffikk stasjon nær deg, så får du en pekepinne i hva d går i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Vil anta at du må skifte understellet også. Hør med www.bmwccn.no om du kan få papirer på hva som må byttes. BMW Norge gir ikke ut disse papirer men BMW klubben er kanskje mer hjelpsom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 har du godjent motor ombygginga i bimmern din filur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ikke enda men har dialog med et lokalt verksted samt BMW klubben slik at jeg håper å få det i orden i løpet av kort tid... Fikk streng beskjed av verksmesteren om å holde meg langt unna den lokale trafikkstasjonen da di har en helt feil oppfattning av ombyggde biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Ok, takk for svar! Hva om det er m-tech understell da? Det skulle vell være godkjent til en 325? Også hørt at mange sier girkassen på byttes, men så er det igjen noen som sier at det ikke trenges. Hvilket er rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Det er vel samme bremser og understell på de så vidt jeg vet, men drivverk er noe annerledes! Hva som må byttes av drivverk for å få det godkjent vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå