Eirik3 Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Har kikket lenge på denne før! Svært lekker sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Fy faen!! dette var til å få mindreverdighetskomplekser av! Bilen er bare perfekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Skikkelig NICE den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. 323 Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Knall fin bil... Dagen ble med ett litt "lysere"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 hærlig bil ja men vet ikke om jeg hadde tort å kjørt på prøveskilter så lenge da.. Faren til en kompis av meg importerte en 850CIA og måtte ut med ca 200 000kr i "bot" til staten fordi han kjørte med prøveskilter litt for lenge (prøveskilter på firma) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Verdt å merke seg at Dolks bil er en L-utgave. God plass til baksetepassasjerer... Der bommer du. Dette er en standard størrelse E38. L'en er mye større. Beklager. Leste bare rett av Dolks egen beskrivelse av bilen, og viser til linken i mitt forrige innlegg. Ser nå at det ikke er en L. Kan ikke stole på noen Jeg hadde glemt den der annonsen, det er ikke aktuelt å slege bilen min, så gunnar kan igrunn bare slette den hvis han vil. Og det er ikke en L, den L'n skulle ikke ha vært der skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 hærlig bil ja men vet ikke om jeg hadde tort å kjørt på prøveskilter så lenge da.. Faren til en kompis av meg importerte en 850CIA og måtte ut med ca 200 000kr i "bot" til staten fordi han kjørte med prøveskilter litt for lenge (prøveskilter på firma) Jeg driver et lite verksted for meg selv, og jeg har denne bilen til utstilling, så jeg bruker ikke den daglig, og da rammes ikke du av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Grom vogn! E38 blir skikkelig grom med litt senk og store hjul:)Men skjønner ikke de tekniske talla, 400hk, 620nm På hartge sine sider er det 370hk og 510nm i e38 5liter. Hvordan har du klart å hente ut hele 110nm mer og 30hk mer!? Jeg har vært i kontakt med Hartge, trengte å få programvare og tips til da startsperren gikk på, man kan jo ikke bare putte inn diagnosetesteren å la det stå til, da kan motorprogrammeringen bli feil. Jeg spurte da anngående HK/NM og fikk følgende svar. De tallene som står der er liksom minimum hva du klarer å hente ut av bilen ved dem's oppsett, det kan variere pga motor til motor, pluss at når det er dem som setter opp motoren, sånn som min bil er blitt gjort med, så var det ofte at dem klarte å hente mere ut pga de kjørte den i benk og tunet den skikkelig inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Drittbil... Ekje misunnelig... Neida! Ville ikkje blitt sett i ein eigong!!! Kor mye skulle du hatt for kjerra dersom du skulle selge den da?? Berre sånn for nysgjerrighetens skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Gratulere! ...flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lewd Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Skikkelig rå bil det der. Oser klasse av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Gratulerer med månedens bil, helt fortjent med en sånn maskin Man kjører jo kongelig med en sånn kjærre, sitter jo sikkert som klistret på veien eller? Eneste jeg ikke likte var de trægreian inni bilen, men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Scheiβe Helga! Dette er vel noe med den mest lukseriøse "månedens bil" vi har hatt her! Hvilket verksted er det du driver da? Et lite spørsmål: Er det dyrere å få prøveskilt på en bil som det ikke er betalt engangsavgift på, kontra en som har betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Et lite spørsmål: Er det dyrere å få prøveskilt på en bil som det ikke er betalt engangsavgift på, kontra en som har betalt? nei, like dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå