jcvold Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 hva med BMW motorsport, synest det blir tøft, sett flere biler med det på.. BMW Motorsport er bra! på gamlebilen hadde jeg "BMWPower" i samme skrift som på formel1bilene på bakrutesenkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Vibe her på forumet har BMW motorsport. Bilde: Flere bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... 0#img_1642 Ganske rått egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 BMW motorsport syns jeg er ett bra merke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Uting spør du meg, men skal du absolutt ha noe, ta en smal stripe i sort film. Ingen tekst, det blir Toyenstilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Fant ingen bedre bilder akkurat nå, men man ser nu "Cadence" - streamern litt ihvertfall Vet ikke med de andre fylkene, men når jeg blei stoppa av en dum liten lærlingpurk i Alta og annmeldt for å ha den forbanna streamern dær, så sa han at... : "Vi har fått ordre fra høyeste hold om å kjøre en ny policy. Vi slår hardt ned på ulovlig klistring av merker / solfilm på frontrute / sideruter" ... teit ... Tok vel bare 2uker etter at jeg blei stoppa, så blei det solfilm også (PS. Sjekk ballongdekkene ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 tror jeg går for BMW Motorsport.skal bort til Fleten`s dekor om ca en time.takk for mangen bra tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 sjappa var stengt. er jo litt kult med "Need for Speed" ,med den orginale skirten fra spillet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå