Gå til innhold

Senke e46! hvordan,og hvor får man kjøpt


jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Er en lett jobb dette ja. Samme som på e 36, men hvist du skal bytte til justerbart senkesett så må du huske å bytte til kortere støttestag i forstilling, og huske på å ta en 4 hjulskontroll etter på :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha firehjulskontroll selvom jeg bare bytter fjærer.

skal bare bytte fjører.bilen har kun gått 62.000,- km,så gidder ikke kjøpe nye dempere enda. men hvem seller fjører?

Så og si alle som driver med bilrelatert salg. Dvs alt fra Dekkmann til Kollevold.

Mine fjærer kommer feks herfra:

http://www.gundersen-sportscar.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvist du skal bytte til justerbart senkesett så må du huske å bytte til kortere støttestag i forstilling

hvorfor det? jeg gjorde ikke det på min E46 med H&R. har heller aldri hørt om noen som har gjort det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvist du skal bytte til justerbart senkesett så må du huske å bytte til kortere støttestag i forstilling, og huske på å ta en 4 hjulskontroll etter på

Burde man ikke ta en firehjulskontroll uansett??

Selv om man bare bytter fjører mener jeg?

Skal man få det godkjent i vongkortet må man fremvise papirer på firehjulskontroll på biltilsynet, selv om det er bare fjærer som er byttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvist du skal bytte til justerbart senkesett så må du huske å bytte til kortere støttestag i forstilling, og huske på å ta en 4 hjulskontroll etter på

Burde man ikke ta en firehjulskontroll uansett??

Selv om man bare bytter fjører mener jeg?

Skal man få det godkjent i vongkortet må man fremvise papirer på firehjulskontroll på biltilsynet, selv om det er bare fjærer som er byttet

Var det jeg mente. Må man ikke justere lysene på nytt også? På den forrige bilen min, en Jetta MkII GT(i) gjorde jeg ikke dette og endte opp med 4 skjeiv-slitte dekk :oops:

Det var IKKE kjempelurt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har senket min e46 med FK høydejusterbart,å da måtte jeg bytte støttestag. Hvorfor er jeg ikke heilt sikker på,men de er ca 10-15 cm kortere en di orginale staga. Alt er kjøpt oss GS-bildeler. Bra service og rask levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...